Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به تغییر وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرهای این استان گفت: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، فعالیت باشگاه‌های ورزشی در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی حمزه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به تغییر وضعیت رنگ‌بندی کرونایی برخی شهرستان‌های استان زنجان و بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، فعالیت باشگاه‌های ورزشی در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این ممنوعیت شامل تمام باشگاه‌ها و استخرهای ورزشی است، خاطرنشان کرد: دستورالعمل مذکور امروز به تمام باشگاه‌ها ابلاغ شده است.

حمزه‌پور با اشاره به صدور مجوز فعالیت باشگاه‌های ورزشی از اواسط بهمن‌ماه سال گذشته گفت: مجوز فعالیت باشگاه‌های ورزشی در شهرهای دارای وضعیت آبی و زرد کرونایی، صادر شده بود که نظارت مستمر و دقیق نیز بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فعالیت‌های آن‌ها صورت می‌گرفت و در صورت نیاز، تذکرات لازم نیز صادر شده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان اظهار داشت: این بخشنامه تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و فعالیت باشگاه‌ها منوط به تغییر رنگ رکونایی شهرها و اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان است.

وی افزود: در شهرهایی که باشگاه‌های ورزشی، مجوز فعالیت دارند، مدیران دستگاه‌ها و روسای هیات‌های ورزشی، مسئول اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در سالن‌ها، باشگاه‌ها و اماکن ورزشی زیرمجموعه خود هستند.

حمزه‌پور تصریح کرد: فعالیت باشگاه‌ها، سالن‌ها و اماکن ورزشی منوط به رعایت و اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی جهت پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

طبق اعلام آخرین وضعیت کرونایی استان؛ شهرستان‌های زنجان و ابهر در وضعیت نارنجی، خرمدره در وضعیت قرمز، ماهنشان در وضعیت آبی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فعالیت باشگاه های ورزشی در شهرهای فعالیت باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان، شاخص میانگین کیفی هوای این کلانشهر سومین روز از اردیبهشت با ۸۳ AQI در وضعیت قابل قبول است.
همچنین شاخص کیفی هوا براساس سامانه‌های برخط ۲۴ ایستگاه در منطقه پروین با ۱۵۶ و زینبیه ۱۶۲ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم در حالیکه در منطقه میرزا طاهر با ۲۹ وشهر مبارکه با ۳۸ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین شاخص کیفی هوا در مناطق شهر سگزی با ۱۰۸، زرین شهر با ۱۴۶، دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۲۶ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس است.
کیفیت هوای همچنین در مناطقی از شهر اصفهان از جمله ۲۵ آبان با ۷۴ ف احمدآباد ۸۲، انقلاب ۶۴، پارک زمزم ۹۷، خرازی ۵۸، رهنان ۷۷، سپاهان شهر ۶۰، ولدان ۸۸، کردآباد ۶۶، کاوه ۱۰۰، قهجاورستان ۸۱ و فیض ۵۱، و شهر‌های شاهین شهر با ۷۸ و خمینی شهر با ۵۳، کاشان ۶۳ ونجف آباد ۷۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

دیگر خبرها

  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی