Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@13:42:03 GMT

سارق طلاها و جواهرات زنان بناب دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۵۳۳۵

سارق طلاها و جواهرات زنان بناب دستگیر شد

 فرمانده انتظامی بناب از دستگیری سارق حرفه‌ای طلاجات و کشف اموال مسروقه به ارزش دو میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سهراب شفقی با اعلام این خبر گفت: در پی کسب گزارشی مبنی بر یک مورد سرقت طلا و جواهر در یکی از منازل سطح شهرستان بناب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه با انجام اقدامات هوشمندانه و با تلاش بی وقفه، با اشراف اطلاعاتی سارق را شناسایی کرده و در یک اقدام غافلگیرانه، او را در نزدیکی محل وقوع سرقت که قصد متواری شدن از محل را داشته، دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازجویی‌های تکمیلی از سارق دستگیر شده، وی ضمن معرفی یکی از همدستان خود، به سرقت طلا و جواهرات به ارزش دو میلیارد ریال، سرقت وجه نقدی به مبلغ هفت میلیون ریال و یک دستگاه گوشی همراه اعتراف کرد که اموال مسروقه از وی کشف شده و به مال باخته تحویل داده شد.

سرهنگ شفقی تصریح کرد: در این راستا پرونده مقدماتی تکمیل شده و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی در خاتمه به تمامی خانواده‌ها توصیه کرد تا موقع خروج از منزل از نگهداری اشیای قیمتی و طلا و جواهر در منزل اکیدا خوداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش دهند.

گفتنی است؛ مال باخته با حضور در ستاد انتظامی شهرستان از تلاش‌های فرمانده و ماموران انتظامی بناب تقدیر و تشکر کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارق سرقت طلا اخبار حوادث سارق بناب سرقت طلا طلا و جواهرات سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران کرونا عکس بازیگر سینما و تلویزیون قتل قیمت فیلم کرونا در ایران پسر عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد