Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اهمیت صلح و ثبات در اردن گفت: جمهوری اسلامی ایران با هر گونه بی‌ثباتی داخلی و دخالت خارجی مخالف است و اعتقاد دارد کلیه امور داخلی کشورها باید در چارچوب قانون پیگیری شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سعید خطیب زاده در واکنش به تحولات اخیر اردن بر اهمیت صلح و ثبات در اردن تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هرگونه تنش و بی ثباتی داخلی در منطقه غرب آسیا را به نفع رژیم صهیونیستی دانست و اضافه کرد: همواره ردپایی از این رژیم در هر فتنه‌ای در کشورهای اسلامی دیده می‌شود.

خطیب زاده با تاکید بر روابط حسنه کشورمان با اردن افزود: جمهوری اسلامی ایران با هرگونه بی‌ثباتی داخلی و دخالت خارجی مخالف است و اعتقاد دارد کلیه امور داخلی کشورها باید در چارچوب قانون پیگیری شود.

کد خبر 484785

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه وزارت خارجه تحولات اردن اردن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بی ثباتی داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما ورود هیچ یک از بازرسان آژانس به ایران را ممنوع نکردیم و هم‌اکنون هم بیش از ۱۳۰ نفر از بازرسان آژانس مجاز هستند که برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی درباره سفر گروسی به تهران گفت: ما درباره مسائل پادمانی با شکلی که وضع شده همواره در حال تعامل و گفتگو با آژانس بوده‌ایم و این مسائل از زمان آغاز تاکنون پیرامون 4 مکان بوده که 2 مکان آن حل و فصل شده و درباره 2 مکان دیگر در حال تبادل نظر هستیم.

اسلامی ادامه داد: امیدواریم با توجه به اینکه از نظر جمهوری اسلامی ایران بیانیه اسفند 1401 همچنان پابرجا است و ما در چارچوب آن بیانیه تعامل داریم، تعامل ما با آژانس ادامه پیدا کند.

وی افزود: البته کارشکنی‌هایی توسط جریان مخربی که علیه برنامه هسته‌ای ایران کار می‌کردند علیه این بیانیه وجود داشته و بیانیه مذکور  را تحت الشعاع قرار داده است و در پایدار بودن این بیانیه تشکیک به وجود آورده اما  ما مذاکراتی را با آقای گروسی خواهیم داشت و مطمئن هستیم که این رفت و آمدها و گفت‌وگوها کمک به رفع این ابهامات کند و در چارچوب پادمان روابط ایران با آژانس تقویت شود. 

اسلامی خاطرنشان کرد: ما ورود هیچ یک از بازرسان آژانس به ایران را ممنوع نکردیم و هم‌اکنون هم بیش از 130 نفر از بازرسان آژانس مجاز هستند که برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند و  بر همین اساس هم بازرسی‌های آژانس در چارچوب پادمان از سایت‌های ایران در جریان است. 

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • امیرعبداللهیان: همه خدمه کشتیِ توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • نماینده ایران: حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • حضور ۱۳۰ بازرس آژانس در ایران
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • تمامی فعالیتهای فرهنگی اتباع اهل سنت باید در چارچوب قوانین و باشد