Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@02:02:31 GMT

حمایت از ایده های برتر کارآفرینان در خواف

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۵۳۶۷

حمایت از ایده های برتر کارآفرینان در خواف

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین سنجرانی فرماندار خواف در آیین آغاز به کار طرح شتاب گفت: حمایت از ایده‌های اشتغال و کارآفرینی نقش مهمی در توسعه بهینه فرصت‌های شغلی دارد و باید با بهره گیری از نقطه نظرات نخبگان و مسئولان ذیربط مورد حمایت قرار بگیرند.

او افزود: ارائه ایده‌های جدید و حمایت از خلاقیت و نوآوری در سیاست گذاری‌های اشتغال یک ضرورت در هم افزایی بین مسئولان و بخش‌های ذیربط است و موجب به فعلیت رساندن ظرفیت‌های بالقوه و جهت دهی آن‌ها در مسیر توسعه و رونق اقتصادی شهرستان خواف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین اسدی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خواف هم گفت: طرح شتاب (شکوفایی تولید و اشتغال برتر) یا (شناسایی و توانمندی سازی ایده‌های برتر شهرستان خواف) با اهداف زمینه سازی برای تبدیل ایده به طرح و طرح به محصول، توسعه فرهنگ ایده پردازی برای کارآفرینی و اجرایی کردن ایده ها، شناسایی صاحبان ایده‌های نو و معرفی به شرکت‌های شتاب دهنده و سرمایه گذار جهت حمایت مالی به مدت دو هفته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

جوانان کارآفرین امید جامعه هستند


مدیر توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی در آیین آغاز به کار طرح شتاب در خواف در سخنانی که از طریق وبینار برگزار شد، حمایت از ایده‌های برتر در حوزه‌های کارآفرینی و اشتغال را رویکرد مهم این پارک طی سالجاری ذکر کرد و گفت: باید ظرفیت‌های بخش‌های مختلف در این زمینه جهت دهی شود.


سید ایمان شریعتی در خاتمه با اشاره به اینکه اجرای طرح شتاب در خواف و حمایت از ایده‌های برتر بستر این مهم را هموار می‌کند، گفت: پارک علم و فناوری خراسان رضوی ایده‌هایی که در قالب این طرح به تصویب برسند، مورد حمایت قرار می‌دهد.


گفتنی است در پایان از پوستر طرح شتاب رونمایی گردید.

 

انتهای پیام//م.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری خواف طرح شتاب کارآفرینان خراسان رضوی حمایت از ایده ایده های برتر طرح شتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است

احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه صنعت و تولید و اشتغال است و تقویت این حوزه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیای واحد‌های راکد و توسعه واحد‌های تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است خاطر نشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

بنافی افزود: تقویت تولید به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی منجر می‌شود و در دشتستان، گام‌های بلندی در این مسیر برداشته ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد