Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر به منظور ارتقای کیفی دوره‌های دکتری و حمایت از استعداد‌های درخشان و در چارچوب ضوابط وزارت علوم،و آئین‌نامه داخلی، تعداد محدودی از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان سال آخر کارشناسی‌ارشد را برای ورود به دوره دکتری سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بدون آزمون پذیرش می‌کند.

نحوه ثبت‌نام به شرح زیر است:

- متقاضیان باید ثبت نام اینترنتی خود را از امروز ( یکشنبه، ۱۵ فروردین) تا چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت از طریق سایت اینترنتی pgrad.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

aut.ac.ir/۳/applicant تکمیل کنند و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

- توصیه می‌شود برای ثبت‌نام از مرورگر Firefox استفاده شود.

- ثبت‌نام شما زمانی تکمیل شده است که از سایت ثبت‌نام شماره پرونده دریافت کنید.

- ویرایش اطلاعات توسط متقاضی تا زمانی امکان پذیر است که هنوز شماره پرونده‌ای دریافت نکرده است، به محض دریافت شماره پرونده ثبت‌نام ایشان تکمیل و امکان هیچ گونه ویرایشی در اطلاعات ثبت‌نامی ایشان وجود ندارد.

- لطفاً شماره پرونده خود را حتماً یادداشت و نزد خود نگه دارید.

- مهلت ثبت‌نام به هیج وجه قابل تمدید نیست.

- درخواست متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت‌نام اینترنتی نکرده باشند، به هیچ وجه بررسی نخواهد شد.

- پرداخت مبلغ ۹۵۰/۰۰۰ ریال که همزمان با تکمیل پرونده در سامانه ثبت‌نام انجام خواهد شد.

- وجه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌شود.

- از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی در خصوص زمان مصاحبه و اعلام نتایج جداً خودداری شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: شماره پرونده ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد دو موافقت‌نامه بزرگ تحقیقاتی در یک هفته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم بزرگداشت روز استاد گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی ۷۰ سال گذشته یعنی از زمان تأسیس، موفقیت‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف از جمله طرح‌های بزرگ صنعتی، ارتباط با صنعت و تربیت دانش آموختگان برجسته داشته است.
دکتر علیرضا رهایی افزود: دانش آموختگان این دانشگاه هر کدام در اقصی نقاط کشور نقش آفرین بودند و توانستند مدیریت‌های بزرگی را شکل دهند و موفقیت‌هایی را برای بخش‌های مختلف صنعت ایجاد کنند که همه این موفقیت‌ها مرهون زحمات استادان است.
وی ادامه داد: تلاش استادان در تربیت دانشجویان بسیار باارزش است؛ همچنان که در بیان بزرگان و رهبران ما در این زمینه نکات دقیقی گفته شده است.
سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این زمینه به بیانات مقام معظم رهبری اشاره و اضافه کرد: تشکیل هویت نسل جدید به دست معلم است و نقشی پر رنگ‌تر از نقش خانواده و پدر و مادر دارد؛ یا در بیانی دیگر که می‌فرمایند: اگر همه آفرینش برای معلم درود می‌فرستد برای این است که معلم علم را در اختیار متعلّم قرار می‌دهد.
رهایی خاطرنشان کرد: این دانشگاه به همت استادان منشاء کار‌های بزرگی در کشور است به طوری که در هفته جاری میزبان معاونت علمی بودیم و موافقت‌نامه‌ تحقیقاتی بزرگی امضا شد و همچنین موافقت‌نامه‌ دیگری برای به دست گرفتن طرح تحقیقاتی در حوزه دریا و مهندسی دریا قطعی شد.
وی تأکید کرد: تقریباً ما هر هفته درگیر چنین برنامه‌هایی هستیم، اما پیشرفت و به نتیجه رسیدن این طرح‌ها نیازمند همکاری و تلاش استادان است.

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • انعقاد دو موافقت‌نامه بزرگ تحقیقاتی در یک هفته
  • آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • جزئیات جایزه ملی جوانی جمعیت تشریح شد؛ ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • گفت و شنود/ نیگه دار!