Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@20:53:35 GMT

دستگیری سارقان 2 میلیاردی در بافق

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۵۵۷۰

دستگیری سارقان 2 میلیاردی در بافق

به گزارش خبرگزاری فارس در بافق، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ شهرام طولابی‌نژاد در این خصوص گفت: مأموران پلیس آگاهی بافق طی هفته گذشته موفق شدند 5 سارق را دستگیر کنند.

وی افزود: این سارقان اموالی از قبیل طلاجات، اموال ساختمانی، وجه نقد، آهن آلات و ... را سرقت کرده بودند که با هوشیاری و تیزبینی مأموران پلیس آگاهی بافق دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بافق ادامه داد: در بازجویی پلیسی مشخص شد که سارقان در مجموع دست به دو میلیارد ریال سرقت زدند.

سرهنگ طولابی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: سارقان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و طی حکم قضائی روانه زندان مرکزی یزد شدند.

انتهای پیام/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری آگاهی سارقان بافق فرمانده انتظامی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نجم‌الدین سهرابی اظهار کرد: ۱۱ اردیبهشت سال جاری در پی وقوع نزاع دسته جمعی منجر به تیراندازی در یکی از مناطق شهرستان خرمشهر قتل یک نفر شد، دستگیری قاتل و عاملان درگیری به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی توانستند قاتل و هفت نفر از عاملان درگیری را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیات‌های منسجم و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به کشف سلاح شکاری به کار رفته در قتل از مخفیگاه قاتل، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.

سرهنگ سهرابی تصریح کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.

کد خبر 6099432

دیگر خبرها

  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد