Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ روح الله شهبازی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کاربران گوشی های تلفن همراه مراقب بدافزار جدید با عنوان بروزرسانی سیستم باشند. 

وی افزود: یک بدافزار جدید در قالب برنامه اندروید به نام System Update گنجانده شده که با نصب آن به راحتی تمامی داده‌ ها، پیام ‌ها، عکس‌ ها و دیگر اطلاعات گوشی های تلفن‌ همراه به سرقت می‌ رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این بدافزار جدید و پیشرفته می‌ تواند کنترل کامل گوشی های تلفن همراه را به دست گرفته و مهاجمان (هکرها) می ‌توانند تمامی داده ‌های صوتی، مکالمه های تلفنی و تاریخچه مرورگر را مشاهده و به پیام ‌های Whatsapp نیز دسترسی پیدا کنند. 

سرهنگ شهبازی پور عنوان کرد: مهاجمان (هکرها) می‌ توانند پس از کنترل سیستم گوشی های تلفن همراه از راه دور دستورها را اجرا کرده و اقدام های مخرب بر روی آن انجام دهند. 

وی ابراز داشت: این بدافزار جدید با اعلان System Update که به ظاهر یک هشدار بروزرسانی قانونی است اعتماد کاربران گوشی های تلفن همراه را جلب می کند. 

سرهنگ شهبازی پور گفت: پس از دانلود این بدافزار جدید از فروشگاه و نصب بر روی گوشی های تلفن همراه نیز مهاجمان (هکرها) می‌ توانند از راه دور اقدام به جاسوسی، جمع ‌آوری و سرقت تمامی داده‌ های موجود در حافظه تلفن کنند. 

وی اظهار داشت: این بدافزار جدید اطلاعات خصوصی بیشتری از قبیل نشانک‌ های قربانی و سابقه جستجو در مرورگرهای معروف شامل Google Chrome، Mozilla Firefox و مرورگر اینترنتی سامسونگ را نیز بررسی می ‌کند. 

سرهنگ شهبازی پور افزود: این بدافزار جدید باید خارج از فروشگاه Google Play دانلود و نصب شود و به همین دلیل نیز کاربران گوشی های تلفن همراه برای در امان ماندن از آن در صورت اعلان System Update از دریافت این نرم افزار و نصب آن خودداری کنند. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد تلفن همراه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یاسوج پلیس فتا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تلفن همراه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کهگیلویه و بویراحمد تلفن همراه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یاسوج پلیس فتا اخبار کنکور گوشی های تلفن همراه بدافزار جدید شهبازی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران

روایت یک فروشنده از سرقت چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس استان تهران را که در فضای مجازی پربازدید شده است را، ببینید./viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • بارش باران همراه با تند باد و رعدو برق در کهگیلویه و بویراحمد
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت