Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:33:51 GMT

افزایش قیمت مصوب مرغ، بهانه‌ای برای کمبود آن نمی‌گذارد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۵۶۱۸

افزایش قیمت مصوب مرغ، بهانه‌ای برای کمبود آن نمی‌گذارد

مجید جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:‌ اعمال قیمت جدید مرغ از امروز در استان آغاز شده است و با توجه به اعلام ممنوعیت قطعه‌بندی از سوی ستاد تنظیم بازار، باید با قوت جلو این اقدام گرفته شود و با کشتارگاه های متخلف در این زمینه به شدت برخورد شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کمبود گوشت مرغ در بازار حدود ۲ ماه به طول انجامیده است، اکنون با افزایش قیمت مصوب، دیگر دلیلی برای خروج مرغ از شبکه و مسائل دیگر نباید وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری با بیان اینکه یکی دو روز تا طبیعی تر شدن بازار و بازگشت آن به حالت عادی زمان نیاز است، اظهار کرد: با تشکیل جلسه تنظیم بازار و شیوه نامه های اعلامی احتمالا بازار به زودی خود را با شرایط جدید وفق می‌دهد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان گفت: در هفته جاری ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه مرغ آماده کشتار داریم که حتی در صورت در نظر گرفتن درصدی از تلفات و با احتساب هر مرغ میانگین ۲ کیلوگرم، مجموعا چهار هزار تن گوشت مرغ باید این هفته در استان تولید شود.

وی ادامه داد: بنابراین روزانه حداقل ۵۵۰ تن گوشت مرغ کشتار و وارد بازار می‌شود که با توجه به اینکه میزان مصرف بین ۵۰۰ تا ۵۵۰ تن در روز است و قطعا نباید مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.

جعفری با بیان اینکه با توجه به نبود مشکل در حوزه تامین و کشتار به هیچ وجه نباید کمبودی در بازار گوشت مرغ دیده شود، اظهار کرد: در هفته های گذشته اتفاقات تلخی در حوزه بازار و توزیع مرغ رقم خورد که دیگر با افزایش قیمت مصوب آن باید برطرف شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون در اکثر شهرستان های استان گوشت مرغ به وفور وجود دارد، زیرا عمده مرغ مورد نیاز استان در شهرستان ها تولید شده و حتی مرغ مورد نیاز مشهد نیز از شهرستانها تامین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ در حالی که کار تولید مرغ در شهرستانها به صورت کامل انجام می شود اما ارسال آن به مشهد با برخی مسائل مواجه است و این امر مشهد را با کمبود گوشت مرغ مواجه کرده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی مشهد دام و طيور گوشت مرغ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مشهد دام و طيور وزارت جهاد کشاورزی مشهد دام و طيور گوشت مرغ اخبار کنکور گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، جعفرتشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: مصوبات شورا برای افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی و موارد مشابه، نباید بیشتر از نرخ تورم اعلامی دولت باشد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • قیمت طلا و سکه کاهشی می‌شود
  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟