Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@23:29:24 GMT

رضایت شهروندان از ارکان اصلی مدیریت شهری است

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۵۶۲۳

رضایت شهروندان از ارکان اصلی مدیریت شهری است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مصطفی صالحی، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها در جلسه معارفه شهردار جدید الوند به فزونی مسائل، معضلات و مشکلات شهر و شهرداری ها اشاره کرد و گفت: مشکلات و مسائل مدیریت شهری بسیار پیچیده بوده و با ساده اندیشی نمی توانیم آن ها را حل کنیم و با توجه به شرایط موجود باید از راه حل های کوتاه مدت و زیان آور گذر کرد و با تدبیر مناسب و با استفاده از ظرفیت های محلی و منطقه ای راه حل منطقی  و منطبق با شرایط محلی اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه به کهنه و قدیمی بودن قانون شهرداریها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه لایحه قانون جامع مدیریت شهری در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است امیدواریم تصویب این قانون بتواند بسیاری از مشکلات موجود را در مدیریت شهری حل و مرتفع کند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان قزوین در ادامه افزود: راهبرد ها باید مناسب و منطبق بر واقعیت های جامعه شهری امروز  و بدور از قضاوت های فردی باشد.

صالحی تصریح کرد: برای تحقق این راهبرد ها و یا بخشی از ان نیاز به مشارکت فعالانه و همه جانبه شهروندان  در همه امور است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان قزوین بیان کرد: شهرداری ها باید از برنامه ریزی کوتاه مدت و زیان آور جلوگیری کنند و با برنامه راهبردی و بومی خود که بر اساس ظرفیت و پتانسیل منطقه است ، حرکت کرده و کلیه خدمات و اقدامات خود را با برنامه ریزی دقیق و کاربردی پیش ببرند.

او در ادامه ضمن اشاره به اختلال در ارتباط بین برخی از شورا های اسلامی شهرهاو شهروندان خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع و رضایت شهروندان از ارکان اصلی مدیریت شهری می باشد که این ارتباط بین شوراها  و مردم باید اصلاح و تقویت شود.

صالحی در این باره افزود: هرچقدر به سرمایه انسانی یعنی مردم توجه بیشتری شود شاهد وحدت و انسجام بیشتری در شهر ها هستیم.

در پایان انوشیروان محمودی به عنوان شهردار جدید الوند با حضور مسئولان شهر، بخشدار و مقامات شهرستانی معارفه شد.

48

کد خبر 1501301

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری

اسماعیل عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: شهرداری قزوین در سال‌های اخیر عملیات بهسازی و ساماندهی کمربندی نسیم شمال این شهر را در ۲ فاز به انجام رسانده بود و فاز سوم این طرح نیز با تخصیص اعتبارات لازم مورد بهسازی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بهسازی کمربندی نسیم شمال، ۴۰ درصد ترافیک را در تقاطع‌های جنوب و جنوب غربی شهر قزوین را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد و هم اکنون عرض مسیر از ۱۰ متر به ۱۴ متر افزایش یافته و تعداد خطوط و وضعیت آن هم مناسب سازی شده است.

به گفته عرشیان، امیدواریم با احداث کمربندی‌های دفاع مقدس و بهسازی نسیم شمال، ۲ کمربندی شرقی و غربی به هم متصل شوند تا شرایط متفاوت تری را بتوانیم در حوزه ترافیک شهر قزوین ایجاد کنیم.

این مسئول افزود: با توجه به اینکه این مسیر اتصال دهنده مسیر‌های درون شهری و برون شهری است، بهره برداری از آن می‌تواند شرایط را علاوه بر کنترل ترافیک درون شهری، برای ساکنان برخی مناطق از جمله کوثر و مینودر و همچنین جاده تاکستان و رشت بهبود ببخشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین بیان کرد: شهرداری در خصوص اجرای طرح بهسازی کمربندی نسیم شمال نگاه ویژه‌ای نیز به مناطق جنوبی شهر قزوین نیز داشته چرا که بسیاری از شهروندان از اجرای بیشتر طرح‌های عمرانی در نقاط شمالی شهر گله‌مند بودند که انجام این طرح توانست تا حدود بسیار زیادی رضایت شهروندان جنوب شهر را نیز به همراه داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • شهر و حیات مدنی
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی