Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از جابه‌جایی کالا‌های اساسی توسط ۹ هزار و ۹۱۵ کامیون از پایانه بار بندر امام خمینی (ره) به سراسر کشورخبر داد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، غلام‌عباس بهرامی‌نیا با اشاره به جابه‌جایی کالا‌های اساسی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا روز سیزدهم فروردین در بندر امام خمینی (ره) اظهار داشت: براساس گزارش اعلام شده از اول تا ۱۳ فرودین امسال ۲۴۵ هزار و ۸۸۲ تن کالای اساسی جابه‌جا شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصدی را نشان می‌دهد.

وی عمده کالا‌های اساسی جابه‌جا شده را گندم، جو، ذرت، دانه‌های روغنی، نهاده‌های کشاورزی و دامی برشمرد و افزود: کالا‌های اساسی توسط ۹ هزار و ۹۱۵ کامیون از پایانه بار بندر امام خمینی (ره) به سراسر کشور جابه‌جا شده که نسبت به ۱۳ روز نخست سال ۹۹ نشان دهنده رشد ۵.۹ درصدی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان تأکید کرد: تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در پایانه بار بندر امام خمینی (ره) اجرایی شده است.   بیشتر بخوانید: جلوگیری از توقف عملیات کشتی‌ها و خروج سریع کالاها

انتهای پیام/

برچسب ها: حمل ونقل کالای اساسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمل ونقل کالای اساسی بندر امام خمینی کالا های اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از گفتگوی تلویزیونی صادق آهنگران با کامران نجف‌زاده را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 849307 برچسب‌ها امام خمینی خبر ویژه صادق آهنگران

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم