Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@18:14:04 GMT

فوری/ شرایط دریافت وام دانشجویی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۵۹۵۷

فوری/ شرایط دریافت وام دانشجویی اعلام شد

 تا ۲۵ فروردین ماه ثبت تقاضای وام شهریه توسط دانشجویان در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان فعال است و سقف شهریه از یک میلیون تا ۵ میلیون در مقاطع مختلف تعیین شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، ثبت تقاضای وام شهریه توسط دانشجویان در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به آدرس bp.swf.ir فعال بوده و ضروری است تمام دانشجویان متقاضی و واجد شرایط نسبت به ثبت تقاضای خود در سامانه مذکور در بازه زمانی تعیین شده اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت درخواست وام‌های تحصیلی، ضروری (بر اساس رویدادهای تعیین شده توسط صندوق رفاه دانشجویان) ودیعه مسکن متأهلی، شهریه و وام ویژه دکتری (از منابع صندوق) برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام شده است. سقف وام شهریه صندوق رفاه در مقطع کارشناسی ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال، در مقطع کارشناسی ارشد ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال، و در مقطع دکتری ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال است.

شرایط دریافت وام شهریه به شرح زیر است:

پربیننده ترین آغاز فعالیت‌های آموزشی مدارس از فردا حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد هجوم مردم به یک مرغداری در نیکشهر! +فیلم متقاضیان ثبت نام ایران خودرو 1400 بخوانند سود سپرده ۲۳ درصدی در برخی بانک ها!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وام دانشجویی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  امروز دانشجویان و اساتید دانشگاه خوارزمی همصدا با دانشجویان آزادی خواه جهان که دست به اعتراض علیه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی زده بودند با تجمع در دانشگاه، حمایت خود را از این جنبش ومردم مظلوم غزه اعلام کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان مشهدی از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌