Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد بنی الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، روز گذشته هکرها با نفوذ به فیسبوک توانستند اطلاعات 533 میلیون کاربر این شبکه اجتماعی را بدست آورده و افشا کنند.

گزارشات حاکی از آن است که شماره موبایل مارک زاکربرگ، مدیر عامل و بنیانگذار شرکت فیسبوک، نیز در میان اطلاعات فاش شده است.

اطلاعات کریس هاگز و داستین موسکوویتز، دو مقام دیگر فیس بوک، نیز در میان اطلاعاتی است که از سوی هکرها لو داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی ها نشان می دهد اطلاعات شخصی و شماره تلفن همراه بسیاری از سلبریتی ها نیز در این رسوایی افشا شده که از قضا درست هم بوده اند.

در حال حاضر این اطلاعات به صورت رایگان در سطح اینترنت از سوی هکرها منتشر شده که البته پیش از انتشار آنها هکرها بخشی از این اطلاعات را به قیمت ناچیزی فروخته بودند.

در میان 533 میلیون کاربر فیسبوک که اطلاعات آنها لو رفته 32 میلیون نفر از آمریکا، 11 میلیون نفر از انگلیس و صدها میلیون نفر دیگر از سایر کشورها بوده اند.

آلون گال، مدیر ارشد امنیت سایبری موسسه اطلاعاتی هادسون راک، می گوید: از اطلاعات افشا شده می توان برای کلاهبرداری و دزدی اطلاعات کاربران استفاده کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیسبوک فیس بوک شبکه اجتماعی مارک زاکربرگ افشای اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موبایل قاپی نافرجام سارقان در مشهد (فیلم)

 

 

 

منبع : همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه! (فیلم) سرقت وحشتناک ۲ سارق از جواهرفروشی در لندن (فیلم) کتک زدن یک موبایل قاپ توسط مردم (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به ۶۰ درصد رسید
  • هراس طلافروشان از افشای اطلاعات
  • موبایل قاپی نافرجام سارقان در مشهد (فیلم)
  • گول پیامک‌های جعلی را نخورید
  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • ریموت کنترل جرثقیل و کاربرد آن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • چطور پیامک‌های جعلی را بشناسیم؟