Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز گفت: از آغاز سفرهای نوروزی بیش از 21 میلیون و 737 هزار تردد در استان البرز ثبت شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 102 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، گودرز محمودی اظهار کرد:  از 25 اسفند 1399 تا 14 فروردین 1400  تعداد 21 میلیون و 737 هزار و 329 تردد در استان توسط 46 دستگاه تردد شمارنصب شده در جاده های استان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متوسط تردد ساعتی در این ایام در جاده های استان 1241 خودرو است در حالی که در ایام مشابه سال قبل 645 تردد ساعتی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز افزود : بر اساس آمار اخذ شده از تردد شمارهای منصوب در ورودی و خروجی های استان طی این ایام تعداد 4 میلیون و 417 هزار و 563 خودرو به استان وارد و 4میلیون و 530 هزار و 939 خودرو از استان خارج شده است که این آمار نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 152/7درصد در ورودی و 140/8 درصد در تعداد خودروهای خروجی از استان افزایش داشته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سفرهای نوروزی البرز راهداری تردد جاده ای استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ پیمان کرمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت افزود: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز

وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229648 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد