Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از ثبت هشت وقف جدید به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان در نوروز امسال خبر دادو گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری تا پایان فروردین ماه است. - اخبار استانها -

حجت الاسلام حسن رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند در اظهار داشت: در نوروز امسال 8 وقف جدید به ارزش 160 میلیون تومان در استان به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشترین تعداد موقوفات در سال جدید به ترتیب مربوط به شهرستان‌های نهبندان با چهار وقف ، قاینات سه وقف و خوسف یک وقف است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: یکی از این موقوفات قرآنی است که مربوط به شهرستان خوسف است که توسط پدر شهید «عابدین» با وقف 19 فنجان آب و اراضی تابعه به ارزش 400 میلیون ریال  انجام شده است و تاکنون 545 وقف قرآنی در خراسان جنوبی ثبت شده است.

وی از افزایش وقف‌های جدید در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: سال گذشته طرح آرامش بهاری در نوروز برگزار نشد اما امسال طرح آرامش بهاری از 29 اسفند 99 در 20 بقعه آغاز وتا 13 فروردین ماه ادامه داشت.

اجاره اراضی اوقافی بالای 10 هکتار قزوین متوقف می‌شود/احداث گلخانه‌های وقفی در سال 1400160 خانه اوقافی در اختیار محرومان بیدستان قزوین قرار می‌گیرد

رحیمی افزود: طرح آرامش بهاری  در پنج بقعه متبرکه سطح یک و شاخص و 15 بقعه سطح 2 استان برگزار شد.

وی با اشاره به هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به بخش خبر، رسانه هفتمین جشنواره فرهنگی هنری وقف چشمه همیشه جاری تا پایان فروردین ماه است.

رحیمی با بیان اینکه آثاری که در فاصله زمانی اول فروردین 1399 تا 29 فروردین 1400 در یکی از نشریات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری «دارای مجوز» منتشر یا در شبکه های داخلی و برون مرزی صداوسیما یا شبکه‌های بین المللی پخش شده است در این جشنواره شرکت داده می‌شوند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف وا مور خیریه خراسان جنوبی گفت: دبیرخانه بخش خبر و رسانه جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری در اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی مستقر است و این جشنواره در هشت بخش خوشنویسی، هنرهای تجسمی، متون ادبی، چند رسانه‌ای، عکس، آثار پژوهشی، خبر، رسانه و فضای مجازی برگزارمی‌شود.

رحیمی افزود: دبیرخانه هر بخش با حضور متخصصان مرتبط با رشته‌های جشنواره در یک استان تشکیل شده است و بخش خبر و رسانه آن که به میزانی خراسان جنوبی است در رشته‌های تولیدات خبری مکتوب «تیتر،خبر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله،مقاله یادداشت،گزارش تصویری، عکس و گزارش خبری رادیویی و تلویزیونی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/254/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وقف چشمه همیشه جاری خیریه خراسان جنوبی اداره کل اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک

معاون صدای شبکه خاوران گفت: هیات داوران پس از برگزاری نشست نهایی، نامزد دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش ویژه جشنواره را معرفی کردند که صدای خاوران با حضور پر رنگ در این جشنواره موفق شد در ۴ بخش اثر برگزیده داشته باشد. 

کامیابی افزود: در بخش اصلی این جشنواره عقیله پاک با اثر چریک پیر نامزد دریافت جایزه مقاومت و هانیه پیرامی با اثر آوای کار نامزد دریافت جایزه پاسداشت زبان پارسی شدند. 

وی گفت: در بخش ویژه جشنوراه هم مهدی امیر آبادی زاده با اثر گلچین با موضوع شعار سال و فاطمه زهرا روزی با اثر نماینده آقا نامزد دریافت جایزه مشارکت اجتماعی شدند. 

کامیابی گفت: بیش از ۴۰۰ اثر از سراسر کشور به سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال شد که صدای خاوران بیشترین آثار راه یافته را در بین مراکز استان‌ها دارد.

اختتامیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد