Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@07:30:48 GMT

تزریق واکسن کووید ۱۹ به ملی‌پوشان پاراتکواندو

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۶۲۶۳

تزریق واکسن کووید ۱۹ به ملی‌پوشان پاراتکواندو

ملی‌پوشان پاراتکواندو کشورمان که برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو آماده می‌شوند؛ ظهر امروز (یکشنبه - ۱۵ فروردین ماه) واکسن کووید ۱۹ را تزریق کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی کمیته ملی پارالمپیک و هماهنگی‌های انجام شده ظهر امروز (یکشنبه - 15 فروردین ماه) مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی دو پارالمپین تکواندو و پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو کشورمان که برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو آماده می‌شوند، واکسن کرونا تزریق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رایحه شهاب و فاطمه دودانگه دو بانوی پاراتکواندوکار به همراه عاطفه کشاورز سرمربی تیم ملی پارا نیز که اردیبهشت‌ماه در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک به میزبانی اردن شرکت می‌کنند، واکسینه شدند.

بازی‌های پارالمپیک توکیو قرار است 11 تا 13 شهریورماه به میزبانی "توکیو" ژاپن برگزار شود که پاراتکواندو برای نخستین بار است که به صورت رسمی در این رویداد حضور دارد.

نایب رئیسی مهدوی در کمیته داوران اتحادیه تکواندو آسیا تمدید شد


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران تکواندو فدراسیون ورزش های معلولین و جانبازان تکواندو ایران تکواندو فدراسیون ورزش های معلولین و جانبازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال پس از تغییرات مدیریتی، با حضور هواداران و در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد. آبی پوشان در میان تشویق های شدید طرفداران، تمرینات خود را برای برگزاری دیدار بعدی برابر ذوب آهن از سر گرفتند.

یکی از نکات قابل توجه تمرین امروز، حضور کوین یامگا در تمرینات گروهی آبی پوشان بود. ستاره فرانسوی که در برخورد شدید با امید حامدی فر از ناحیه چشم آسیب جدی دیده بود، مدت هاست که از چشم بند و عینک مخصوص استفاده می کند.

او امروز نیز با چشم بند مخصوص و محافظت زده شده در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت که شرکت کردن او در تمرینات گروهی نیز در نوع خود جالب توجه بود.

این بازیکن امیدوار است که بتواند پس از تأیید پزشکان متخصص چشم، از فصل آینده به میادین بازگردد.

دیگر خبرها

  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟