Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@17:53:10 GMT

روزانه ۶۰ تا ۸۰ تن مرغ در همدان توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۶۳۸۵

روزانه ۶۰ تا ۸۰ تن مرغ در همدان توزیع می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،جواد عاشوری, رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان  با اشاره به اینکه هم اکنون به اندازه کافی سهمیه مرغ به واحد‌های صنفی داده می‌شود، اظهار کرد: توزیع مرغ در تمامی واحد‌های صنفی شهرک‌ها، حاشیه شهر و رینگ اول صورت گرفته است.

او با بیان اینکه مرغ به صورت قطعه‌بندی و با قیمت بالاتری عرضه می‌شدتاکیدکرد: فروش مرغ به صورت قطعه بندی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با اشاره به افزایش قیمت مرغ، افزود: قیمت مصوب مرغ در کشتارگاه ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان، ۲۳ هزار و ۹۰۰ تومان برای عمده فروشی و ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان نیز برای مصرف کننده است.

عاشوری با تأکید بر اینکه تمامی برند‌های مرغ با قیمت مصوب عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: همه مرغ‌فروشان هر نوع برندی از مرغ که عرضه می‌کنند، باید به نرخ مصوب باشد.

او در پایان با بیان اینکه در حال حاضر عرضه تخم مرغ خوب شده و هیچ کمبودی نداریم، تصریح کرد: قیمت هر شانه تخم مرغ از ۳۰ هزار تا ۳۳ هزار تومان است.

منبع ایسنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه مرغ و ماهی توزیع مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پیاز کاهشی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، اکبر یاوری با بیان اینکه به دلیل بارندگی‌های شدید در مناطق جنوبی کشور از جمله جنوب کرمان اجازه برداشت پیاز چند روزی به کشاورزان داده نشد، اظهار کرد: همین موضوع باعث شد که قیمت پیاز افزایشی شود.

وی افزود: اما در حال حاضر قیمت پیاز روند کاهشی به خود گرفته است و با گرم‌تر شدن هوا و به دست آمدن پیازهای شهرستان‌های دیگر قیمت‌ها باز هم کاهشی خواهد شد.

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران تصریح کرد: در حال حاضر قیمت عمده فروشی پیاز دزفول در میدان مرکزی میوه و تره بار کیلویی ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان و پیاز جیرفت نیز ۱۷ تا ۲۴ هزار تومان است.

وی در پایان گفت: روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز به تهران وارد می‌شود. مصرف تهران نیز  حدود ۲۵۰ تن است. این یعنی روزانه حدود ۱۰۰ تن نیز پیاز مازاد در تهران داریم.

گفتنی است؛ حدود دو هفته‌ای می‌شود که قیمت پیاز در برخی مناطق افزایش یافته و بعضا به کیلویی بیش از ۳۰ هزار تومان و در برخی مناطق تا ۴۰ هزار تومان هم رسیده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • تامین گوشت گرم در استان یزد