Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه سال گذشته سال دشوار و پرچالشی برای دنیا و ایران بود، اظهار کرد: تحریم‌ها، این دشواری‌ها برای مردم کشورمان را مضاعف کرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه با وجود همه توطئه‌ها دشمنی آنان خنثی و ترامپ هم نابود شد، بیان کرد: راه چاره مقابله با دشمنان استفاده از ظرفیت‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سالی که گذشت طرح‌های خوبی در استان زنجان طراحی شد که زمینه تولید 9 هزار میلیاردی را فراهم کرد، اضافه کرد: با حل مشکلات واحدهای تولیدی، بیمه اجباری افزایش و بیمه بیکاری کاهش یافته و واحدهای تولیدی به چرخه تولید بازگشتند.

حقیقی با بیان اینکه باید شعار سال که همان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است محقق شود، افزود: این شعار جامع و کامل بوده و همه مسائل را برطرف می‌کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید قوانین مرتبط با تولید را احصا و مانع‌ها شناسایی و فرآیندها تسهیل شود، افزود: برای به دست آوردن نتیجه مطلوب نباید رویه سال‌های گذشته را دنبال کنیم، بلکه با رویکردهای جدید برای اهداف تعیین شده برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید در پشتیبانی از تولید و مانع‌زدایی برنامه منسجم و هدفمند داشته باشد، اضافه کرد: باید پشتیبانی‌ها به نحوی باشد که رغبت سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری افزایش یابد.

حقیقی با اشاره به اینکه هر دستور جلسه باید یک مانع را برطرف کند و برای آن طرح تدوین شود، عنوان کرد: همه پرونده‌های اجرایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و تعیین تکلیف و هر مانعی که به کارگروه می‌آید، برطرف شود.

استاندار زنجان در ادامه با بیان اینکه ثبت‌نام شوراهای اسلامی شهر در استان زنجان نسبت به دوره قبل ۹۳ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: از همه مردم، نخبگان و آحاد مختلف انتظار داریم در انتخابات تماشاچی نباشند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات متعلق به همه است، افزود: ارتقای منافع ملی، امنیت ملی و مقوم‌های وحدت با حضور باشکوه و حداکثری مردم محقق می‌شود.

حقیقی از افزایش معنادار مبتلایان به کرونا در هفته دوم فروردین‌ماه نسبت به هفته نخست خبر داد و گفت: این در حالی است که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کاهش یافته است.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز ارتفاع پیک چهارم از پیک سوم خیلی بالاتر است، گفت: متاسفانه افراد دارای تست PCR مثبت نه تنها قرنطینه را رعایت نکرده، بلکه به سفر هم رفته‌اند.

 

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های سرزمینی

 نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان  نیز  در این جلسه با اشاره به اینکه در قرآن تاکید شده که شکرگزاری سبب افزایش نعمت می‌شود، اضافه کرد: اکنون باید شکرگزار خداوند باشیم که بار دیگر نعمت سلامتی و توفیق خدمت‌گزاری را به دست آوردیم.

آیت‌الله شیخ‌علی خاتمی با اشاره به اینکه سال گذشته فراز و فرودهای زیادی را تجربه کردیم، بیان کرد: با وجود همه سختی‌ها، گام‌های بلندی در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، بهداشت و درمان، تجهیزات دفاعی برداشته شد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با نام‌گذاری سال‌جاری با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، نقشه راه کشور را در روز نخست فروردین ترسیم فرمودند، گفت: از مدیران درخواست داریم چندین بار بیانات ایشان در ابتدای سال را مورد مطالعه قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه آنچه بیش از هر چیز اهمیت دارد، تحلیل، نگرش و دیدگاه مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: در راستای راهبردهای اصلی اقدامات خوبی انجام شده‌اما با نقطه مطلوب فاصله داریم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به بهره‌مندی از ظرفیت‌های سرزمینی و نیروی انسانی دانشمند تاکید دارند، افزود: هر بخش از نقشه راه مقام معظم رهبری به گروه جمعیتی خاصی خطاب شده و مسؤولان باید ریل‌گذاری لازم را برای تحقق آن انجام دهند.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار زنجان فتح الله حقیقی زنجان نماینده ولی فقیه در زنجان آیت الله خاتمی مقام معظم رهبری استاندار زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان، گفت: تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته و تدابیر لازم پیش‌بینی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل رفیعی با تاکید بر بازنگری در اعضای برخی شعب با توجه به نتیجه عملکرد دور اول و با هدف تضمین هر چه بیشتر اجرای مطلوب و سلامت انتخابات در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: با توجه به تصمیم هیئت‌های اجرایی ذی‌ربط، در تعداد و محل شعب اخذ رأی حوزه‌ای انتخابیه زنجان - طارم و خدابنده در دور دوم تغییری داده نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه همچون دور نخست، امکانات دولتی مشخص شده جهت بهره‌مندی از تبلیغات عادلانه می‌‍تواند در اختیار نامزدها باشد، گفت: مطابق روز شمار انتخابات دور دوم، فهرست امکانات و نحوه استفاده از آن‌ها به کاندیداها اعلام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، تاکید کرد: یازدهم اردیبهشت‌ماه 1403 اسامی و کد انتخاباتی نامزدهایی که به مرحله دوم راه یافته‌اند در حوزه انتخابیه توسط فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه مربوطه با انتشار آگهی اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

وی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه 13 اردیبهشت تا  8 صبح روز پنجشنبه مورخ 20 اردیبهشت ادامه دارد.

گفتنی است، انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین تنها منتخب به دور دوم کشیده شده است. محمد اسماعیلی و نبی‌اله محمدی برای حوزه زنجان و طارم و همین طور سعید رفیعی و احمد بیگدلی برای حوزه خدابنده با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین اهمال‌کنندگان و ساختارشکنان تفاوت قائل شوند
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات