Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا امید صبری‌پور یکشنبه در نشست ستاد کرونا شهرستان شادگان اظهار داشت:پس از پشت سرگذاشتن پیک سخت کرونا اینک در موقع حساسی بسر می بریم و برگزاری هرگونه مراسم و تجمع می‌تواند خطر جبران‌ناپذیری در پی داشته باشد لذا از مردم فهیم شادگان درخواست داریم با ماندن در خانه مانع گسترش این بیماری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود:بر اساس مصوبه شورای سلامت و ستاد پیشگیری، شهرستان شادگان تا اطلاع بعدی از پذیرش مسافر و گردشگر معذور است و اقدامات کنترلی در ورودی شهرستان‌ شادگان در راستای مقابله با شیوع مجدد ویروس کرونا اعمال می شود و از ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان جلوگیری خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: تالارهای پذیرایی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، سالن‌های ورزشی، کافه‌ها  و چایخانه‌ها، مراکز تفریحی و باشگاه‌های بدن سازی نیز تا اطلاع بعدی اجازه فعالیت ندارند.

وی بیان کرد: از آنجا که بیماری کرونا سلامت شهروندان و جامعه را به خطر انداخته است انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی در اجرایی کردن مصوبات ستاد کرونا سرعت عمل داشته باشند.

صبری‌پور با تاکید بر ادامه نظارت بر اصناف و بازاریان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود:متصدیان و کارکنان نانوایی‌ها ملزم به استفاده از ماسک و دستکش در پخت و عرضه نان هستند ضمن اینکه دستگاه کارت خوان باید از سوی واحدهای نانوایی نصب شود.

سرپرست فرمانداری شادگان ضمن هشدار به افراد و واحدهای صنفی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند اظهار داشت: پرونده اصناف متخلف به مراجع قانونی ارجاع می شود.

بر اساس اعلام دانشکده علوم پزشکی آبادان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار کرونایی جدید در شادگان شناسایی شد. 

شهرستان شادگان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت بیش از ۲ هفته در وضعیت قرمز کرونا قرار داشت.

برچسب‌ها ویروس کرونا شادگان خوزستان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شادگان خوزستان ویروس کرونا شادگان خوزستان بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسماعیل بیگی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار و اعضای این ستاد در اسلامشهر قدردانی کرد و گفت: اسلامشهر و یکی دیگر از شهرستان‌های استان سال گذشته بیشترین نذورات را در امر بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند که قابل تقدیر است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران با بیان اینکه مؤسس ستاد بازسازی عتبات عالیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: با همت این شهید والامقام اقدامات بسیاری توسط این ستاد در سال‌های گذشته صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر توسعه حرم حضرت سیدالشهداء (ع) در حال انجام است و مردم می‌توانند در این پروژه مشارکت داشته باشند.

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه حجت الاسلام سراقی رئیس ستاد بازسازی اسلامشهر به ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در سال گذشته جهت جمع آوری نذورات مردم شهرستان پرداخت.

کد خبر 6088706

دیگر خبرها

  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا