Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@02:00:50 GMT

افزایش ۳۵ درصدی کرایه تاکسی از اول اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۶۵۰۶

افزایش ۳۵ درصدی کرایه تاکسی از اول اردیبهشت

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد روشنی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر نرخ کرایه‌های تاکسی تا سقف ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه تا اول اردیبهشت هیچ راننده‌ای اجازه افزایش قیمت ندارد، گفت: به مانند سال گذشته نرخ‌ها بر اساس شرایط کرونایی و برای سه مسافر و چهار مسافر تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین برای اولین بار سه برچسب در داخل تاکسی‌ها نصب خواهد شد که یک برچسب نرخ کرایه در شیشه جلو و دو برچسب نیز در صندلی‌های عقب تاکسی نصب می‌شود تا همه مسافران نرخ دقیق کرایه را مشاهده کنند.

وی افزود: برچسب‌های افزایش نرخ و کرایه‌های جدید در سال ۱۴۰۰ تا اول اردیبهشت ماه در داخل همه تاکسی‌ها نصب خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاکسی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند