Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمدین کهگیلویه و بویراحمدی؛ شخصیتی که طرفداران زیادی در استان دارد، در این گفت وگو شخصیت "شلال شویل دنا" را ایفا می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، استان کهگیلویه و بویراحمد پر از استعدادهای  درخشان در بخش های مختلف از جمله هنر و بازیگری است، افرادی چون حسین پناهی بازیگر مطرح سینما و کشور اهل استان کهگیلویه و بویراحمد است و هم اکنون مزار وی در شهر سوق قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمایت مسئولان از بخش هنر می تواند باعث شکوفا شدن استعدادهای مختلف شود و از طرفی مانع کوچ استعدادهای استان به استان های دیگر می شود.

به مناسبت ورود به سال ۱۴۰۰ و عید نوروز این پایگاه خبری گفت و گوی جذاب و خواندنی با طنز پرداز نام آشنای کهگیلویه و بویراحمدی داشته است که در زیر می خوانید.

خودتان را معرفی بفرمائید

علی اسکندری، تقریبا ۲۸ سال است که کار بازیگری انجام می دهم و خوشحال هستم که توانستم گاهی لبخندی بر لبان مردم استانم بنشانم، هنرمندان زیادی در استان داریم که بهتر از من هستند. اصالتا بویراحمدی هستم،

از گذشته و جوانی خود بگویید

دوران کودکی من تقریبا در فقر بودیم در شروع هشت سال دفاع مقدس این افتخار را داشتم که حضور داشته باشم اکنون جانباز هستم، در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز سعی کردم کار هنری انجام دهم در خودم این استعداد را دیدم با راهنمایی های اساتید بزرگواری چون اقای جوادی موسوی، اقای پیرسبزی اقای نیک پی و سایر دوستان ..این عزیزان نیز لطف داشتند و میدان دادند، خوشحالم که شاگردی این عزیزان را کردم.

سال ۷۵ ازدواج کردم دو فرزند دختر دارم، دختر بزرگم دانشجوی خلبانی است و در کرمان تحصیل می کند و دختر کوچکم رشته حقوق می خواند.

با خلبان شدن دخترتان مخالف نبودید؟

پسر دختر بودن فرقی ندارد باید به بچه هایمان انرژی دهیم، من همیشه با فرزندانم دوست و رفیق هستیم و با هم شاد هستیم، خواسته های فرزندانم نا به جا نبوده است و همیشه بیشتر از توانم سعی کرده ام هر خواسته ای دارند انجام دهم، آینده این مملکت به دست همین جوانان است جوانان باید این کشور را بسازند ما نیز باید در همه حال کنارشان باشیم.

چگونه وارد صدا و سیما شدید؟

بعد از جنگ به کار تئاتر مشغول بودم که با راهنمایی های دوستان وارد صدا و سیما شدم که ابتدا با رادیو شروع کردم و اکنون در سیما کار می کنم.

مردم وقتی شما در خیابان می بینند چگونه برخورد می کنند؟

شاید برخی بگویند اغراق می کنم اما انگیزه اصلی من برای فعالیت در صدا و سیما عشق به مردم است. دوست دارم همیشه لبخند بر لبان مردم باشند فرد بسیار احساسی هستم نمی توانم گریه یک انسان را ببینم فرقی نمی کند متعلق به کدام بخش این کره خاکی باشد،مردم همیشه نسبت به هنرمندان لطف دارند.

ابراز علاقه می کنند امیدوارم بتوانم خدمگذران خوبی برای این مردم خوب باشیم.

وضعیت هنر در استان چگونه است؟

در استان متاسفانه هنر وضعیت خوبی ندارد، هنر از سوی مسئولان حمایت نمی شود همه را سیاسی می کنند یک هنرمند دوست ندارد در کار سیاسی ورود کند ما هنرمند بزرگی چون مرحوم حسین پناهی داشتیم که اسطوره هنر در یک کشور بود و هنوز هم هست.

واقعا شخصیت بسیار بزرگی داشتند اما از سوی مسئولان خیلی توجهی به شخصیت و کارهای ایشان نشده است و حتی به خودشان زحمت نمی دهند بعد از گذشت سال ها از فوت ایشان برنامه ای ، بزرگداشتی و .. داشته باشند فقط به دنبال کارهای انتخاباتی و اینکه کدام مدیر را بردارند کدام را بگذارند.

ما انتخابات شورای شهر و روستا را داریم نظرتون در خصوص خانه به خانه گشتن داوطلبان چیست ایا طنزی در این خصوص داشتید؟

 کلا کاندیداهای محترم وقت انتخابات مردم را خیلی دوست دارند،به نظر من شورای اسلامی شهر و روستای ما در ادوار گذشته کار مثبتی ندیده ایم فقط تمرکز می کنند چند نیرو وارد  کارکنند ، چه کسی را کجا مشغول کنند،کارهایی که به نفع خودشان است را انجام می دهیم من ندیدم کاری که به نفع مردم باشد از این شورای شهر بیرون بیاید.

دور قبل وقت انتخابات برخی از اعضا با من تماس گرفتند قول هایی می دادند که این کار را برای شهر انجام می دهیم اما وقتی من  مشکلات را می خواستم به آن ها انتقال دهم حتی جواب تلفن من را هم نمی دادم حتی در جلساتی که هنرمندان بودند حضور پیدا نمی کردند که نظرات هنرمندان را بشنوند.

 امیدوار هستم اعضای شورا کار سیاسی انجام ندهند، ما قرار نیست خدمت به مردم را فرصتی برای انجام کارهای شخصی خودمان بدانیم، یا طایفه ای عمل کنیم یا اینکه در این شرایط کرونایی خانه به خانه بگردند.

من شنیدم یکی دو شب پیش یکی دو نفر از این عزیران با گروه کثیری برای حمایت به خانه یکی از دوستان رفتند،عزیزان اگر آن علم و توان علمی لازم را داشته باشند نیازی به تبلیغ نیست تبلیغ خوب است اما اگر وعده می دهند آن را اجرایی کنند سر مردم را شیره نمالند به مردم شان خدمت کنند و نوکری مردم را کنند من خودم افتخار می کنم نوکری مردم را می کنم.

اگر رئیس صدا و سیمای مرکز استان شوید چه برنامه ای را پیش می گیرید؟

البته خدا نکند حتی به این موضوع فکر کنم چون مدیریت در این بخش واقعا سخت است، خیلی از مردم فکر می کنند صدا وسیما نهادی زیر نظر رهبری است و خیلی پول دارد صدا وسیما یکی از سازمان هایی است که با سیلی صورتش را سرخ نگه داشته است، خیلی بودجه خاصی ندارد رسالتش سرگرمی و اطلاع رسانی و شفافیت نیز هست.

اینکه بگویم اکر رئیس صدا و سیما بودن شق و قمر می کردم نه اینگونه نیست عزیران ما در صدا و سیما هم اکنون این کار را انجام می دهند.آخرین تلاش خودشان را می کنند خدمتگذار مردم باشند.

 اقای رئوف با معاونین و سایرین واقعا تلاش می کنند و فکر می کنم بیشتر از این نه در توان مدیران است و نه در توان هنرمندان، ما هنرمندان خیلی خوبی داریم باید خودشان بیایند، صدا و سیما که برای من دعوت نامه نفرستاد من خودم رفتم و پیگیری کردم، همین جا به همه افرادی که فکر می کنند می توانند موفق باشند بیایند و در صدا و سیما هنرشان را نشان دهند شاید خیلی ها هنرشان بیشتر از من باشد باید بیایند و خودشان را نشان دهند.

در خصوص شخصیت شلال بگویید

شخصیت شلال از افتتاح شبکه دنا شکل گرفت، اقای اکبری راد از دوستان قدیمی من بودند با هم کار می کردیم خواستند در برنامه های زنده با آن ها همکاری کنم گفتند برنامه شبانه را کار کنم گفتند هستید گفتم بله، در آن زمان دنبال یک اسم می گشتیم که خودم گفتم شلال اسم خوبی است و انتخاب شد.

بعد از آن اسم های مختلف دیگری هم بود در کار گلی و ملی غضنفر را بازی می کردم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد

مدیرکل بازرسی و حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۳۸ هزار تماس با سامانه سامد کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته ثبت شده‌است که اغلب مطالبات مربوط به وام، اشتغال و کمک مالی بوده‌است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌اصغر قلی‌پور امروز جمعه، چهاردهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه سامد در راستای پاسداشت و صیانت از حقوق شهروندی، مبارزه با فساد اداری و شفافیت‌سازی عملکرد استانداری و مدیران فعالیت می‌کند.

وی افزود: سامد فرصت ارزشمندی برای برقراری ارتباط بی‌واسطه مردم، مسئولان و دولت‌مردان بوده که باید از این بستر در جهت حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم استفاده کرد.

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: درخواست و شکایت هم‌استانی‌ها به محض تماس آنها در سامانه ثبت و همان روز به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارجاع می‌شود و دستگاه مربوطه موظف هستند در کمترین زمان پاسخگو متقاضی در سامانه باشند.

وی با اشاره به اینکه مرکز سامد استانداری سال گذشته در برقراری ارتباط بین مردم و مسئولان و پاسخگویی به مردم عملکرد خوبی داشته است، تصریح کرد: سال گذشته ۳۸ هزار و ۷۶۰ تماس با سامانه ۱۱۱ استانداری برقرار شد.

قلی‌پور خاطرنشان کرد: بیشتر موضوعات ثبت شده در سامد مربوط به وام بانکی، درخواست کمک مالی، اشتغال، مسائل و مشکلات اجتماعی و اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه بیش از هفت هزار نفر نیز به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کرده‌اند، افزود: پارسال یک هزار و ۱۳۱ ساعت پاسخگویی در این سامانه انجام شد.

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برنامه‌های میز ارتباطات مردمی پاسخگویی توسط استاندار، معاونین و مدیران ستادی استانداری و فرمانداران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به صورت حضوری با هدف افزایش رضایت‌مندی مردم و رعایت حقوق شهروندی انجام می‌گرفت که از دیگر اقدامات این مرکز بود.

وی تصریح کرد: دعوت و گفتگو با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردمی از جمله دیگر اقدامات مرکز سامد استانداری استان است.

قلی پور خاطرنشان کرد: سامانه الکترونیکی سامد از راه‌های برقراری ارتباط مردمی است که تمام شهروندان در نقاط مختلف این استان می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایت‌ها و درخواست‌های خود را از دستگاه‌های اجرایی مطرح کنند.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی این سامانه افزایش مشارکت مردمی در نظارت همگانی و تقویت و تثبیت اعتماد مردم به دولت، افزایش رضایت مردم از طریق ارتقا کیفیت پاسخگویی دستگاه‌ها و سازمان‌ها است.

مدیرکل بازرسی و حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمرکززدایی در رسیدگی به مطالبات مردم، ایجاد هماهنگی، وحدت رویه و مدیریت یکپارچه امور ارتباطات مردمی، افزایش سرعت در رسیدگی با بهره‌گیری از سیستم سامد و ضریب نفوذ الکترونیکی ارتباطات مردمی را از دیگر اهداف این سامانه است.

وی تصریح کرد: سامانه سامد از طریق تماس با تلفن ۱۱۱ آماده دریافت درخواست‌ها، گزارشات، نظرات و پیشنهادهای مردم از دستگاه‌های دولتی و ثبت و بررسی و پیگیری و تحقق آنها در چارچوب قانون و مقررات است.

قلی‌پور خاطرنشان کرد: این سامانه در راستای شعار محوری دولت سیزدهم مبنی بر توسعه زیرساخت‌های خدمات‌رسان به مردم و سهولت دسترسی ارتباطی تمامی اقشار جامعه با دولت عمل می‌کند.

وی گفت: سامد با آدرس اینترنتی http://111.ir از شبکه دولت به شبکه اینترنت انتقال داده شده و به اطلاع مردم شریف استان می‌رساند از این به بعد به جای مراجعه حضوری و تماس تلفنی به آدرس اینترنتی ذکر شده مراجعه و موارد خود را ثبت و پیگیری کنند.

کد خبر 750360

دیگر خبرها

  • ناو موشکی سپاه را بیشتر بشناسید/ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید