Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@15:27:57 GMT

مهمترین قطب پیوند اعضاء در «پیوند زندگی»

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۶۷۶۱

مهمترین قطب پیوند اعضاء در «پیوند زندگی»

شبکه العالم در مستند «پیوند زندگی»، مهمترین قطب پیوند اعضاء در خاورمیانه را به مخاطبان عرب زبان معرفی می کند.

به گزارش  برنا، مستند «پیوند زندگی» با موضوع معرفی بیمارستان بوعلی شیراز به عنوان مهمترین مرکز پیشتاز در پیوند اعضاء در خاورمیانه از شبکه العالم پخش می شود. 

در این مستند در معرفی فعالیت بیمارستان بوعلی شیراز بیان خواهد شد که این مرکز با بخش های فوق تخصصی پیوند اعضا که شامل کلیه، کبد، قلب و لوزوالمعده است، با هدف هزینه کم و کیفیت بالا در پیوند کبد در خاورمیانه، رتبه اول و در جهان نیز رتبه چهارم را داراست و در سال های اخیر نیز موفق شده سالانه ۶۰۰ عمل انجام دهد که شامل پیوند کبد، پانکراس و روده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر ملک حسینی، پزشک ایرانی معروف به پدر کبد خاورمیانه که این بیمارستان بزرگ خیریه با طرح و تلاش وی شکل گرفته است نیز اطلاعات جامع و کاملی در خصوص فعالیت های انجام شده در این مرکز ارائه خواهد کرد.

در این خصوص همچنین اشاره خواهد شد که در این مرکز سالانه بیش از ۵۰۰ عمل پیوند کبد انجام شده است و هرساله بیماران بسیاری از کشورهای مختلف به دلیل کیفیت بالای خدمات پزشکی و هزینه های پایین به این مرکز مراجعه می کنند و درمان می شوند.

 مستند «پیوند زندگی» به تهیه کنندگی و کارگردانی و تدوین حسین پروانه، تصویربرداری مهدی عاشوری، صدابرداری مهدی محمدی , تیتراژ سعید پروانه ,گرافیک فرزانه عبادزاده و ترجمه ملاک انصاری، 15 فروردین ساعت 22  به مدت ۲۶ دقیقه به وقت تهران از شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه العالم پیوند زندگی دکتر ملک حسینی پیوند زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ در بخش مستند نیمه بلند تلویزیونی، از بین متقاضیان شرکت کننده از سراسر کشور، بخش آثار تاریخی و گردشگری مجموعه مستند ماندستان (ویژه شهرستان دشتی) مجوز لازم به مرحله پایانی را کسب کرد.

مستند تلویزیونی ماندستان به مدت ۳ سال در ۱۵ قسمت تلویزیونی تولید شده است که از خرداد تا آبان ماه ۱۴۰۲ به صورت هفتگی از آنتن سیمای استانی مرکز بوشهر پخش شد.

تهیه کننده و کارگردان مستند تلویزیونی ماندستان سید علاالدین امیری، کارشناس ارشد مهندسی الکترونیک و مخابرات است.

دیگر خبرها

  • «رخ‌ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • «زندگی با فلسفه» مستند پرتره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند
  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی
  • آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم