Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطف الله سیاهکالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتقال آب از سد طالقان، یکی از مهم ترین طرح های نیمه تمام استان است که به دلیل مشکلات اعتباری تا به امروز آنطور که باید از سرعت لازم و مناسب برخوردار نبوده است.

وی ادامه داد: اجرای این طرح بزرگ آبی از مطالبات دیرینه و به حق شهروندان استان است و تکمیل آن آب شرب پایدار را برای ۱۶ شهر و ۱۹۴ روستا فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که باعث شده بود  این پروژه پیشرفت فیزیکی قابل توجه ای نداشته باشد، مقرون به صرفه نبودن سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه آب بوده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی های فنی به منظور انتقال آب از سد طالقان از طریق حفاری تونل و یا انتقال از رودخانه از گذشته تا به امروز، گفت: با تمهیدات جدید اندیشیده شده برای ادامه کار این پروژه، انتظار می رود تا ۲ سال آینده شاهد به ثمر رسیدن آن باشیم.

سیاهکالی افزود: فاز نخست این طرح بزرگ نیز که شامل انتقال آب از سد طالقان به آبیک بود به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت تا یکی از مهم ترین مطالبات و مشکلات شهروندان آبیکی مرتفع شود.

برچسب‌ها آب و فاضلاب نماینده مجلس شورای اسلامی استان قزوین قزوین آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب نماینده مجلس شورای اسلامی استان قزوین آب و فاضلاب نماینده مجلس شورای اسلامی استان قزوین قزوین آبرسانی اخبار کنکور انتقال آب از سد طالقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت _ با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است مخالفت کردند.

در حال تکمیل است…

کد خبر 749017

دیگر خبرها

  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است