Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- وزیر ورزش تاکید کرد در ماههای باقی مانده تا شروع بازیهای المپیک، پشتیبانی ها از رشته های حاضر در این بازیها مضاعف خواهد شد.

 مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در دیدار نوروزی با جمعی از روسای فدراسیون‌های ورزشی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور به خاطر تحریم‌های ظالمانه، تلاش کردیم تا بهترین امکانات را برای فدراسیون‌ها و المپیکی‌ها مهیا کنیم، در ۴ ماه آینده نیز پشتیبانی‌ها از رشته‌های المپین ها مضاعف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازدیدهایی از اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های توکیو توسط مسوولان برای بررسی وضعیت ملی پوشان صورت گرفت از نزدیک شاهد تمرینات آنها بودیم، این بازدیدها تا زمان اعزام ادامه خواهد یافت.

سلطانی فر ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی ها» ضمن حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی با حذف موانع شرایط بهتری را برای فعالیت آنها مهیا کنیم.

وزیر ورزش ادامه داد: نگاه ویژه دولت دوازدهم توسعه زیر ساخت‌های ورزشی در اقصی نقاط کشور است به طوری که تعداد ۳۰۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در ۴ سال گذشته به ۲ هزار در مناطق محروم رسیده است.

مسعود سلطانی فر در پایان گفت: کسب بهترین نتایج در جام جهانی، بازی‌های جاکارتا، المپیک جوانان حاصل اهتمام خانواده ورزش است که در سایه آرامش به دست آمد. همدلی میان مسوولان ورزش کشور تا پایان دولت ادامه خواهد یافت چرا که مسیر توسعه استمرار دارد.

 مهر

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در مراسمی با حضور سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان، پدر شهید سرسنگی و جمعی از خانواده ورزش استان یزد، شهید حسین سرسنگی به عنوان شهید شاخص ورزش استان در سال ۱۴۰۳ معرفی شد.
شهید حسین سرسنگی از ورزشکاران رشته کونگ فو بود که در حادثه تروریستی راسک به مقام والای شهادت نائل آمد.
در این مراسم همچنین از عوامل برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان یزد و دو تن از فرزندان شهدا که در رشته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی فعالیت دارند، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • وزیر نفت: ۵۰ درصد از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت است
  • وزیر فرهنگ: دکتر مجتهدی غرب را کاملاً می‌شناخت، اما غرب زده نبود
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد