Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع امنیتی عراقی امروز (یکشنبه) در گفت‌وگو با شفق نیوز اعلام کرد که اطراف پایگاه هوایی البلد در استان صلاح الدین هدف حمله موشکی قرار گرفت.

این منبع همچنین گفت که دو فروند موشک به بیرون از دیوارهای این پایگاه اصابت کردند و این حمله هیچ خسارت و تلفاتی را به همراه نداشت.

این منبع امنیتی عراقی به جزئیات بیشتر این حمله اشاره نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمله سه روز قبل از آغاز دور جدید مذاکرات استراتژیک میان عراق و آمریکا انجام شده است.

منطقه سبز بغداد نیز که سفارت آمریکا در آن قرار دارد ماه گذشته میلادی هدف حمله موشکی جدید قرار گرفت و این حمله سومین حمله به مناطق محل حضور آمریکایی‌ها طی یک هفته در عراق به شمار می‌رود.

در همین زمان پایگاه البلد نیز هدف حمله مشابهی قرار گرفت و این حمله منجر به مجروح شدن یک غیرنظامی و کارگر عراقی شرکت سالی پورت آمریکا ناظر بر جنگنده‌های اف-۱۶ شد.

یک هفته پیش از این حمله نیز اطراف فرودگاه اربیل که محل حضور نیروهای ائتلاف بین‌المللی است، هدف حمله موشکی قرار گرفت که در این حمله نیز یک پیمانکار غیرنظامی کشته و یک آمریکایی نیز مجروح شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: موشک عراق قرار گرفت هدف حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از عملیات موفق حماس علیه پایگاه نظامیان صهیونیست | قدرت موشک‌های کوتاه برد رجوم را ببینید + ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، صحنه‌هایی از حمله گردان‌های قسام به پایگاه نظامی اسرائیلی کرم ابو سالم در شرق رفح با موشک‌های کوتاه برد رجوم منتشر شده است. تصاویر حمله قسام به پایگاه اسرائیلی در شرق رفح را ببینید.

کد خبر 849504 منبع: مهر برچسب‌ها صهیونیسم خبر ویژه موشک رژيم صهيونيستى فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • تصاویری از عملیات موفق حماس علیه پایگاه نظامیان صهیونیست | قدرت موشک‌های کوتاه برد رجوم را ببینید + ویدئو
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو