Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، بارسلونا فرداشب در دیداری حساس و در چارچوب هفته بیست و نهم لالیگا میزبان وایادولید است. بارسا هفته آینده باید دیدار ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید را برگزار کند. نکته مهم برای مسابقه فردا این است که مسی و دی‌یونگ اگر کارت زرد دریافت کنند، دیدار مقابل شاگردان زیدان را از دست خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالد کومان در خصوص بازی مقابل وایادولید گفت: ما مشتاق پیروزی هستیم و می‌دانیم این بازی چقدر اهمیت دارد. به همین دلیل برای پیروزی پا به میدان خواهیم گذاشت. به مسی و دی‌یونگ (پیش از ال‌کلاسیکو) به دلیل جلوگیری از محرومیت استراحت نخواهم داد زیرا که اکنون وقت استراحت نیست و ما 10 بازی مهم در پیش داریم. همیشه ریسک وجود دارد ولی باید بازیکنان ما هوشیار باشند. من برای فردا بهترین تیمم را به میدان خواهم فرستاد.

سرمربی بارسلونا اظهار داشت: تمدید مسی بسیار اتفاق مهمی است. ما سعی داریم که باعث ماندن لئو شویم و می‌خواهیم او چندین سال در اینجا بماند. اما در حال حاضر به این مسئله فکر نمی‌کنم زیرا که بازی مهمی فردا داریم.

کومان تصریح کرد: پیکه و سرخیو روبرتو آماده هستند و با تیم تمرین کردند. آنها پیشرفت خوبی داشته‌اند ولی هنوز مشخص نیست که در بازی فردا حضور دارند یا خیر.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیونل مسی رونالد کومان بارسلونا سرمربی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌‎خوانی سباستین کل برای بایرن مونیخ: می خواهیم با آنها تسویه حساب کنیم

مدیر ورزشی دورتموند دوست دارد دوباره یک فینال تمام آلمانی ببیند. 

طرفداری | دورتموند پس از پیروزی 1-0 مقابل پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس، جشن صعود به فینال لیگ قهرمانان را با شور و شوق زیادی برپا کرد. سباستین کل، مدیر ورزشی این تیم، با اشتیاق فراوان در مصاحبه بعد از بازی گفت:

رختکن وضعیت عجیب و غریبی داشت، صدای موسیقی بالا بود و نوشیدنی همه جا پیدا می شد. دوست دارم در فینال ومبلی، دوباره بایرن مونیخ را ببینم. احساس می کنم هنوز باید حسابی با آن‌ها صاف کنیم. 

دورتموند در سال 2013 در ومبلی با نتیجه 2-1 مقابل مونیخ شکست خورد. بایرن قبل از این که به فینال فکر کند، باید مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به پیروزی برسد، کاری که بسیار دشوار خواهد بود و البته مسابقه هم به میزبانی سانتیاگو برنابئو برگزار می شود. کل در مورد برخورد چهار توپ پاریسی ها به تیر دروازه در بازی برگشت هم گفت:

باید دروازه را باز کنیم و با خودمان به دورتموند ببریم. شاید دوباره در ومبلی به آن نیاز داشته باشیم! 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • رضایی: جاه‌طلبی دقیقی به شمس آذر کمک کرد
  • کری‌‎خوانی سباستین کل برای بایرن مونیخ: می خواهیم با آنها تسویه حساب کنیم
  • دردسر بزرگ پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • دردسر جدید پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • غیبت ستاره خط دفاعی فولاد مقابل استقلال
  • عصبانیت داوران از بارسا: دیگر با شما جلسه نداریم!‏
  • آنچلوتی: می‌خواهیم شبی باور نکردنی خلق کنیم
  • محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز تا فردا