Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: باتوجه به شرایط کرونایی و ادامه این روند در برخی از شهر‌ها مجددا مکاتبه‌ای در خصوص تمدید خودکار قرارداد اجاره مستاجران با ستاد ملی مقابله با کرونا صورت گرفت که امیدواریم به زودی بتوانیم تصمیم نهایی برای سال ۱۴۰۰ را اخذ کنیم.

خبرگزاری میزان - محمود محمودزاده در برنامه تلویزیونی در خصوص تمدید خودکار قرارداد اجاره مستاجران در سال ۱۴۰۰ گفت: باتوجه به شرایط کرونایی و ادامه این روند در برخی از شهر‌ها مجددا مکاتبه‌ای با ستاد ملی مقابله با کرونا صورت گرفت که امیدواریم به زودی بتوانیم تصمیم نهایی برای سال ۱۴۰۰ را اخذ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در خصوص رقم افزایش اجاره بها در سال ۱۴۰۰ گفت: طبق مصوبه سال گذشته رقم افزایش اجاره بها در تهران ۲۵ درصد، کلان شهر‌های بالای یک میلیون جمعیت ۲۰ درصد و مابقی شهر‌ها ۱۵ درصد بوده است و اجرای مجدد این مصوبه منوط به بررسی مجدد در ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و در انتظار نتیجه نهایی است.

وی افزود: در تلاشیم تا پایان فرودین ماه ۱۴۰۰ بتوانیم مصوبه را دریافت کنیم.

محمودزاده در مورد عمل نکردن به مصوبه ستاد ملی مقابه با کرونا در صورت ابلاغ گفت: مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در سال گذشته به این صورت بود که اجاره نامه به صورت خودکار تمدید شده بود و حتی نیاز به ظهر نویسی نداشت مگر در موارد استثناء که در این مصوبه قید شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در خصوص استثناعات این مصوبه گفت: اگر فروش قطعی ملک از سوی مالک صورت گرفته باشد یا مالک، ملک را برای یکی از بستگان درجه یک خود نیاز داشته باشد و همچنین مستاجر به تعهدات خود در دوره قبل عمل نکرده باشد و به تشخیص دستگاه قضایی موجب ضرر و زیان مالک شده باشد اجاره نامه قابلیت تمدید نخواهد داشت و در غیر این صورت اجاره نامه تمدید شده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: الزام ثبت انواع مالکیت در سامانه املاک و اسکان

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت راه و شهرسازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت راه و شهرسازی ستاد ملی مقابله با کرونا راه و شهرسازی سال ۱۴۰۰ شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!

دلیل عدم تمایل WWE به ادامه همکاری با ستاره NXT فاش شد.

تریپل اچ در کنفرانس خبری پس از رویداد بکلش با رد برخی شایعات اعلام کرد که درو گولاک از WWE اخراج نشده است.

طرفداری | منابع مختلفی از داخل WWE و NXT به رسانه Fightful Select اطلاع دادند که گولاک همچنان تحت قرارداد WWE است، اما تنها یک ماه از اعتبار این قرارداد باقی مانده و تمایلی به تمدید آن وجود ندارد. به نظر دو عامل بیشتر از هر چیز در اتخاذ این تصمیم نقش داشتند.

دلیل اول مطرح شدن نام گولاک در شکایت ستاره سابق WWE، راندا روزی از برخی عوامل این کمپانی است و دلیل دوم شکایت‌های متعدد برخی استعدادهای NXT از آسیب زدن‌های گولاک در حین مسابقات و تهدید آنها در صورت گزارش دادن این موارد است.

یکی از استعدادهای NXT گولاک را فردی عجیب توصیف کرد که با قلدری کردن سعی در آزمایش دیگران دارد. همین دلایل به نظر کافی هستند تا با وجود تمایل گولاک به ادامه دادن با اولین کمپانی کشتی کچ جهان، قراردادش تمدید نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • قانون جدید صدور حکم تخلیه مستاجر سال ۱۴۰۳
  • ثبت بیش از ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • ثبت ۲۵۵ هزار تقاضا در سامانه خودنویس طی ۱۱ ماه
  • لزوم ثبت قرارداد ‌اجاره‌ مسکن در سامانه خودنویس
  • ثبت ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه «خودنویس»
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است
  • اجاره این خانه‌ها به دلار است؛ مستاجران خانه‌های دلاری چه کسانی هستند؟