Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@02:11:03 GMT

استرس، بلای جان مهاجمان پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۷۳۵۴

پرسپولیس اگرچه خلاف نیم فصل اول از نظر نیروی انسانی شرایط بسیار خوبی دارد اما هنوز در امر گلزنی دچار مشکل است

پرسپولیس هنوز در امر گلزنی دچار مشکل است و به همین دلیل در بازی با پدیده موفق به پیروزی نشد.

به گزارش طرفداری، یحیی گل محمدی خلاف نیم فصل اول حالا از نظر نیروی انسانی و بازیکن هیچ کمبودی نداشته و تیم تحت اختیارش از نظر بازیکن به وضعیت بسیار خوبی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ویژه در خط حمله که با جذب شهریار مغانلو و پایان محرومیت عیسی آل کثیر و البته حضور مهدی ترابی سرخ ها در خط حمله به پتانسیل بالایی رسیده اند اما به نظر می رسد همین موضوع باعث شده مهاجمان پرسپولیس از نظر روحی شدیدا تحت فشار قرار بگیرند.

بازیکنان هجومی پرسپولیس حالا هر کدام این حس را دارند که در صورت از دست دادن موقعیت جایگاه خود را در ترکیب از دست داده و مهاجم آماده دیگری که روی نیمکت منتظر فرصت است، جای او را خواهد گرفت و همین موضوع استرس را بین آن ها افزایش داده است.

نمونه بارز این استرس روز قبل در ساق های شهریار مغانلو و امید عالیشاه و به ویژه مهدی عبدی دیده شد. حضور بازیکنان متعدد با خاصیت هجومی از عالیشاه و وحید امیری گرفته تا ترابی، مغانلو، آل کثیر و مهدی عبدی رقابت را برای حضور در ترکیب اصلی به اوج رسانده است. اگرچه پیش بینی می شود آل کثیر از هفته آینده و بازی با نساجی به عنوان یکی از بازیکنان ثابت به میدان خواهد آمد اما ادامه این وضعیت قطعا او را نیز می تواند دچار استرس کند که اگر موقعیت گل از دست بدهد باید به نیمکت رفته و جای خود را به مهاجم دیگری بدهد.

باید منتظر بود و دید یحیی گل محمدی برای رفع این استرس و فشاری که متوجه بازیکنان است چه تدبیری خواهد اندیشید و آیا پای مهاجمان پرسپولیس در بازی با نساجی به گلزنی باز خواهد شد یا نه.

اخبار داغ 

حسن روشن: خسروانی پرویز قلیچ خانی را از اعدام نجات داد، همایون بهزادی ساواکی نبود این بار پرسپولیس مدعی 3 امتیاز بازی مشهد شد / شکوری: پدیده بازیکن غیرقانونی داشت آزادی 6 مدلینگ زن و مرد از زندان، با عفو رهبری / یک خانم بازیگر هم بود + اسامی و عکس ها ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، سرخ‌پوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید. بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!