Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفاده از سانترال پاناسونیک این روزها در هر کسب و کاری مورد نیاز است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام پی بی ایکس شاپ، شبکه های گسترده ارتباطات و اهمیت این مقوله در بازاریابی، فروش و خدمات آنقدر زیاد است که نمی توان آن را نادیده گرفت. سانترال ها و شبکه های گسترده ارتباطی، روز به روز پیشرفته تر می شوند تا بتوانند تمام نیاز کسب و کارهای مختلف را تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند برندهای مختلفی از سانترال در دسترس است؛ اما سانترال پاناسونیک به علت قدمت و کیفیت بالایی که دارد، مورد توجه کسب و کارها و افراد حرفه ای قرار گرفته است.

قطعا هر کسب و کاری با توجه به نیازهای خود به نوعی از سانترال نیاز دارد. مسائلی مانند تعداد خطوط داخلی مورد نیاز، امکانات مورد نیاز مانند پروتکل های سیپ، ویپ و ... همگی جزو مواردی هستند که نوع سانترال پاناسونیک مورد نیازتان را تعیین می کنند.

چگونه باید سانترال مناسب برای کسب و کارتان را انتخاب کنید؟

اگر تازه کسب و کار خود را راه انداخته اید، ممکن است هنوز خیلی از انواع سانترال و نحوه انتخاب آن ها خبر نداشته باشید. مشاورانی که در زمینه خرید، راه اندازی و نصب سانترال به شما کمک می کنند، ابتدا تعداد کارمندان و مشتریان احتمالی و ... را مورد بررسی قرار می دهند. همچنین این موارد که چند خط شهری دارید را هم مد نظر قرار می دهند.

ممکن است بخواهید از پروتکل های اینترنت نیز برای تماس ها و ارتباطات خود بهره ببرید. روی هم رفته تمامی این موارد باید مد نظر قرار گیرند تا در نهایت بهترین نوع سانترال که مناسب کسب و کارتان باشد، به شما معرفی شود.

برای کسب و کارهای کوچک، سانترال های کم ظرفیت و برای کسب و کارهای بزرگ، سانترالهای پرظرفیت مورد استفاده قرار می گیرند.

دو سانترال پاناسونیک ۸۲۴ و hts۳۲ جزو موارد پرکاربرد و کم ظرفیت هستند که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم. این دو سانترال برای کسب و کارهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.

سانترال ۸۲۴ و ویژگی هایی که از آن ها باید بدانید!

سانترال پاناسونیک ۸۲۴ از جمله مواردی است که با توجه به امکانات مناسبی که دارد، می تواند برای کسب و کارهای کوچک بهترین گزینه باشد.

این سانترال دارای کیفیت بالایی در ارائه خدمات ارتباطی است. سانترال پاناسونیک ۸۲۴ می تواند از ۳ خط شهری مجزا برای ساماندهی ارتباطات داخل شبکه بهره ببرد. به علاوه ۸ خط داخلی را می توان با این سانترال ایجاد کرد.

اگر به مرور زمان به تعداد خط شهری و داخلی بیشتری نیاز داشتید، این امکان برایتان وجود دارد که به راحتی با نصب یک کارت سانترال بر روی این تلفن تعداد داخلی های مختلفی را می توانید ارائه دهید.

سانترال پاناسونیک hts۳۲

سانترال hts۳۲ از جمله سانترال هایی است که تحت شبکه است و مزایای زیادی برای کسب و کارتان خواهد داشت. در حال حاضر استفاده از خدمات اینترنتی باعث شده است تا پیام های تصویری و متنی با کیفیت بالا انجام گیرد. همچنین ارتباطات تلفنی نیز به نحوی ساماندهی شود که هزینه بسیار کمتری را برای کاربر به همراه داشته باشد.

کسب و کارهایی که نیاز به خدماتی مانند کنفرانس های ویدیویی، پیام های متنی و چند رسانه ای و مواردی از این قبیل دارند، می توانند از سانترال پاناسونیک hts32 استفاده کنند. این سانترال خدمات تحت پروتکل اینترنت را با کیفیت بسیار بالا به کاربران ارائه می دهد.

سانترال hts۳۲ نیز از جمله سانترال های کم ظرفیت است که حداکثر ۸ خط شهری و ۲۴ خط داخلی سیپ را می توان روی آن استفاده کرد. البته به صورت پیش فرض ۴ خط شهری و ۶ ترانک سیپ بر این سانترال وای فای فعال است و برای این که بتوان ظرفیت آن را افزایش داد باید از کارت های سانترال استفاده کرد.

مزایای استفاده از سانترال پاناسونیک برای کسب و کار

هر چه از خدمات حرفه ای تر استفاده کنید، قطعا در نظر مشتریان و مخاطبان خود، کسب و کارتان حرفه ای تر به نظر می رسد.

خطوط آنالوگ نمی تواند نیاز شما را از یک ارتباط حرفه ای برآورده سازد؛ اما با اتصال این خطوط به دستگاه های سانترال، قابلیت های مختلفی را از آن ها دریافت خواهید کرد.

قابلیت اتصال به دوربین های تحت شبکه، ایجاد خطوط داخلی، استفاده از خطوط داخلی آنالوگ و تحت شبکه اینترنت و ... از مواردی است که به راحتی هزینه های تان را کمتر می کند.

ترافیک شبکه در خطوط شهری به مراتب بیشتر از یک شبکه محلی کوچکتر است. به همین علت از امکاناتی مانند تلفن گویا در کنار این قابلیت استفاده خواهید کرد و به راحتی مشتریان زیادی را بدون معطلی پاسخگو خواهید بود.

برای کسب و کارهای کوچک استفاده از سانترال hts۳۲ یا مدل هایی مانند سانترال ۸۲۴ ضروری به نظر می رسد. مشتری مداری، ارائه خدمات بهتر و کم هزینه تر و ... همگی می توانند در بهبود عملکرد کسب و کارتان موثر باشند.

این خدمات را با تلفن های سانترال به مراتب بهتر انجام می دهید. برای تهیه تمامی سانترال ها پاناسونیک از جمله سانترال پاناسونیک ۸۲۴ و hts۳۲ میتوانید با گروه فنی پی بی ایکس شاپ تماس بگیرید یا از طریق راه های دیگر ارتباطی بصورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش سانترال پاناسونیک تلفن سانترال برای کسب و کارهای کوچک کسب و کارتان سانترال ها مورد نیاز حرفه ای خط شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/ کدام کشورهای جهان کلاهک اتمی دارند؟

شمار کلاهک های موجود در جهان، در حال حاضر 12 هزار و 512 عدد است که 9 کشور جهان دارای کلاهک اتمی هستند.

گرافیک: مهدی برازنده

دیگر خبرها

  • کدام کشورهای جهان کلاهک اتمی دارند؟ (اینفوگرافی)
  • به مفهومی به اسم شبکه تنظیم گری کشوری نیاز داریم
  • اینفوگرافیک/ کدام کشور‌های جهان کلاهک اتمی دارند؟
  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • اینفوگرافیک/ کدام کشورهای جهان کلاهک اتمی دارند؟
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • کدام مکمل‌ها روند پیری را کُند می‌کند؟