Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتادویکمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ هشتادویکمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با رعایت پروتکل های بهداشتی صبح امروز با ریاست صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در این باره ابراز داشت: با توجه به بازدیدی که از اردوها و فدراسیون های ورزشی در  انجام شد، به بررسی وضعیت آماده سازی تیم های ملی اعزامی به بازیهای المپیک و رقابت های انتخابی پرداختیم که مهمترین بحث مربوط به زمان و چگونگی واکسیانسیون کاروان اعزامی به بازیهای المپیک توکیو و کمک به اردوهای تیم های مختلف ملی بود تا ورزشکاران دغدغه ای برای تمرینات و حضور در المپیک نداشته باشند.

وی تصریح کرد: همچنین سقف بودجه 1400 فدراسیون های ورزشی با توجه به تعیین شاخص های آن که قبلا مورد تصویب قرار گرفته بود، به تفکیک مورد بررسی نهایی و تصویب قرار گرفت.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: آیین نامه نحوه استفاده و  بهره برداری از هتل آکادمی ملی المپیک و رستوران آن که مورد بررسی کمیسیون مدیریت برنامه ریزی قرار گفته بود از سوی هیات اجرایی مورد تصویب قرار کرفت ، با توجه به دستورات و پیگیری های مستمر ریاست محترم کمیته از زمستان 99 هتل ورزشکاران و رستوران آن که نیاز به بازسازی داشت  بصورت صد در صد مورد بازسازی و نوسازی  قرار گرفت و تجهیزات  آن نو و جدید شد  تا در اختیار فدراسیون های ورزشی قرار گیرد  و بر اساس آیین نامه تعیین شده که برای فدراسیونها ارسال خواهد شد به سرویس دهی و خدمت رسانی به ورزشکاران ملی بپردازد.

سخنگوی کمیته ملی المپیک ابراز داشت: همچنین درخواست و پیشنهادات برخی فدراسیوهای ورزشی مورد برسی و تصمیم گیری قرار گرفت چرا که تمام دغدغه ریاست محترم کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی اینست که در سال جاری نیز فدراسیونهای ورزشی همچون سال های گذشته بدون دغدغه در حال خدمت رسانی به جامعه ورزش و افتخار آفرینی برای میهن عزیزمان باشند.

وی در خاتمه ابراز داشت: در خاتمه نشست نیز با حضور رییس و نایب رییس بانوان فدراسیون تنیس روی میز و اعضای هیات اجرایی توسط رضا صالحی امیری و خانم طاهریان نایب رییس کمیته از خانم سیمین رضایی اولین داور زن ایرانی حاضر در بازیهای المپیک 2020 توکیو که بدون تردید مایه  افتخار ورزش ایران خواهد بود مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی کمیته ملی المپیک هیات اجرایی قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد. در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید. 

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست