Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@03:56:46 GMT

احتمال جدایی رونالدو از یوونتوس در پایان فصل

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۷۵۵۷

احتمال جدایی رونالدو از یوونتوس در پایان فصل

فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس ممکن است در پایان فصل ورزشگاه آلیانتس را ترک کند.

به گزارش مشرق، تساوی شب گذشته (شنبه) یوونتوس در خانه تورینو در هفته بیست‌ونهم سری A ایتالیا نه‌تنها باعث سقوط این تیم به رده چهارم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها شد، بلکه حالا جایگاه این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ممکن است به خطر بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» حالا خبر می‌دهد در صورتی که یوونتوس نتواند در پایان فصل جاری سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، رونالدوی ۳۶ ساله در تابستان پیش‌رو از این تیم جدا خواهد شد.

در صورتی که این سناریو رقم بخورد و یوونتوس نتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند، حفظ رونالدو برای یوونتوس بابت دستمزد بالایش توجیه اقتصادی نخواهد داشت، این در حالی است که خود کریس هم جاه‌طلبی بالایی برای بازی در لیگ قهرمانان دارد.

برنده ۶ توپ طلا که در سال ۲۰۱۸ به حضور ۹ ساله‌اش در رئال مادرید پایان داد و با قراردادی چهار ساله به ارزش ۱۱۲ میلیون یورو به راه‌راه‌پوشان تورین پیوست، تاکنون در ۱۲۴ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۹۶ گل نیز به ثمر رسانده است.

مهاجم پیشین منچستریونایتد که تا سال ۲۰۲۲ تحت‌قرارداد یوونتوس است و ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۵۰ میلیون یورو است، این فصل هم در ۳۵ بازی ۳۱ گل به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا رئال مادرید یوونتوس کریستیانو رونالدو رونالدو لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899283

دیگر خبرها

  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی