Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-08@03:03:36 GMT

برگزاری نخستین دوسالانه هنری عربستان سعودی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۷۶۲۲

برگزاری نخستین دوسالانه هنری عربستان سعودی

نخستین دوسالانه هنری تاریخ عربستان سعودی تحت عنوان دوسالانه الدرعیه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از نشنال، «دوسالانه الدرعیه» به عنوان نخستین دوسالانه هنری عربستان با حضور بیش از ۷۰ هنرمند داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

این رویداد هنری سه ماهه، از هفت دسامبر تا هفت مارس ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوسالانه در فضای ۲۷ هزار متر مکعبی در محوطه «الدرعیه» و در قالب شش بخش شامل یادبود، حفاظت، تبادل فرهنگی، تعامل اجتماعی و ... برگزار خواهد شد.

این رویداد با هدف ایجاد ارتباطات جدید با چشم‌انداز هنر جهانی و برقراری ارتباط با جریان‌های جدید هنر معاصر جهان در عربستان برپا می‌شود. 

«الدرعیه» نخستین محل حکومت خاندان سعود است که محل برگزاری دو دوسالانه فرهنگی دیگر نیز خواهد بود که با موضوع هنری معاصر و اسلامی برپا خواهند شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003GJf

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 بهبود روابط ایران و عربستان نه تنها مطلوب اسرائیل نیست بلکه مطلوب آمریکا نیز نیست. در این زمینه مناظره آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره بهبود رابطه ایران و عربستان در شبکه تلویزیون اسرائیلی آی 24 نیوز را می‌بینید که لحن آتشینی به خود گرفت. در بخشی از این مناظره طرف آمریکایی خطاب به سعودی گفت: «اگر حمایت آمریکا و غرب از ارتش عربستان نبود، یمنی ها ناهار را در ریاض می خوردند!/نزدیکی روابط ایران و عربستان مایه تعجب آمریکاست...» و در مقابل طرف سعودی گفت: «... اقدامات عربستان به شما شوک وارد کرده؟ بیشتر به سلامتی خود توجه کنید!...» این مناظره را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است