Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@01:10:50 GMT

آلودگی هوا در ۴ شهر کشور

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۷۸۵۹

آلودگی هوا در ۴ شهر کشور

خبرگزاری تسنیم: رئیس گروه پایش آلودگی هوای سازمان حفاظت محیط‌ زیست اعلام کرد که هوای ۳ شهر کشور در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار دارد.

شهرام سپهرنیا با اشاره به وضعیت شاخص آلودگی هوای شهرهای کشور در روز جاری(یکشنبه، 15 فروردین 1400)، اظهار کرد: وضعیت هوای شهرهای بجنورد با شاخص 51، بوشهر و کرمانشاه 52، شهرکرد 54، اراک و خرم‌‌آباد 55، اهواز و تهران 56، سمنان 57، قم 60، اصفهان 69، سنندج 80، زابل 82، کرج و85 و شیراز نیز 86 در شرایط قابل قبول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین وضعیت هوای شهرهای اردبیل با شاخص 14، ساری 16، زنجان و یزد 25، رشت و قزوین 32، ایلام 37، همدان 43، یاسوج 46، تبریز 48 و ارومیه نیز 50 پاک است.

 رئیس گروه پایش آلودگی هوای سازمان حفاظت محیط‌ زیست تصریح کرد: همچنین وضعیت هوای مشهد با شاخص 103 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و نیز وضعیت هوای شهرهای کرمان، بندرعباس و بیرجند با شاخص‌های 152، 157 و 163 در شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌ها قرار دارد.

سپهرنیا در پایان خاطرنشان کرد: روز گذشته( شنبه، 14 فروردین 1400) نیز هوای شهرهای کرج، اهواز و شیراز نیز با شاخص‌های 102، 114 و117 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: آلودگی هوا شرایط ناسالم شرایط ناسالم هوای شهرهای وضعیت هوای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، دیروز (۴ اردیبهشت) تهران روز بارانی را پشت سر گذاشت و میانگین آلاینده شاخص هوای پایتخت (ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون) طی ۲ ساعت گذشته، عدد ۷۶ را نشان می دهد که بیانگر کیفیت مطلوب است. البته اکنون شاخص هوا با میانگین ۸۶ وضعیت قابل قبول را نشان می دهد. همچنین اکنون ۱۸ ایستگاه زرد (قابل قبول) و ۵ ایستگاه هم نارنجی (ناسالم) هستند.

شاخص کیفیت هوا(AQI) صفر تا ۵۰ هوا پاک ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول(سالم) یا متوسط ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم ۳۰۱ تا ۵۰۰ هوا خطرناک

کد خبر 846850 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران تهران شركت كنترل كيفيت هواى تهران

دیگر خبرها

  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید