Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت فدراسیون فوتبال روز گذشته اعلام کرد تیم ملی فوتسال قرار است دو بازی دوستانه با تیم ملی ژاپن برگزار کند اما این خبر امروز به یکباره از روی خروجی سایت فدراسیون حذف شد.

داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال در این‌باره گفت: دعوت نامه ژاپنی‌ها به دست ما رسیده و ما هم بر این اساس بعد از موافقت فدراسیون فوتبال برای دو دیدار دوستانه این موضوع را از طریق سایت فدراسیون اطلاع رسانی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: بعضی از کشورها مقررات خاص خودشان را دارند، ژاپنی‌ها مدعی شدند تا قرارداد نهایی بین دو فدراسیون انجام نشود خبری نباید منتشر شود. با توجه به این درخواست این خبر از روی سایت فدراسیون حذف شد تا چند روز آینده قرارداد نهایی منعقد شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری دیدار ایران و ژاپن قطعی است، گفت: بله قطعا این بازی در موعد مقرر برگزار و مشکلی وجود ندارد.

251 251

کد خبر 1501387

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوتسال فدراسیون فوتبال سایت فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برتری برابر ازبکستان در ضربات پنالتی راهی دیدار نهایی شود.

به دنبال این پیروزی، کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیروزی تیم ملی ایران واکنش نشان داد و نوشت: تیم ملی فوتسال ایران با درخشش باقر محمدی که توانست ۲ ضربه پنالتی را مهار کند راهی دیدار نهایی شد تا برای کسب سیزدهمین عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا رقابت کند.

شاگردان وحید شمسایی در دیدار نهایی باید روز یکشنبه به مصاف تایلند میزبان بروند.

کد خبر 6089348

دیگر خبرها

  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟