Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،  محور عمودی نرخ بروز روزانه یا تعداد موارد بستری جدید به ازای هر صدهزار نفر جمعیت استان را مشخص می‌کند.

خیز چهارم سراسری قطعی است و قریب به اتفاق استانهای کشور با افزایش جدی بیماران بستری یا سرپایی مواجه هستند.

در صورت اعمال نشدن محدودیت های سریع، باید منتظر افزایش فوتی های مبتلایان به کرونا در خیز چهارم کرونا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رنگ‌بندی شهرها با توجه به کرونای جهش یافته تغییر می‌کند

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم اعلام کرد: در آینده نزدیک شاهد تغییر متغیرهای رنگ بندی‌ شهرهای کشور و در نظر گرفتن مولفه‌های تاثیرگذار مانند ویروس جهش یافته خواهیم بود و محدودیت ها متناسب با رنگ بندی‌های جدید، ابلاغ خواهد شد.

سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هم امروز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۱ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۳ هزار و ۱۶۰ نفر رسید.

سیما سادات لاری افزود : از دیروز تا امروز ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۶۸۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۷۲ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران مبتلا به کرونا در کشور به یک میلیون و ۹۳۲ هزار و ۷۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۶۵۰ هزار و ۵۶۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری افزود: 4 هزار و ۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: تا کنون ۱۳ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۱۱۸ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۴۷ شهرستان قرمز و ۱۲۶ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت "از" و "به" شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.

 لاری گفت: همچنین ۲۴۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

پربیننده ترین هجوم مردم به یک مرغداری در نیکشهر! +فیلم انتقاد تند روزنامه جوان از مهران مدیری و رامبد جوان آخرین تصمیم مجلس برای رتبه‌‌بندی معلمان فرهنگیان تسهیلات بدون وثیقه می‌گیرند ضرورت افزایش فرهنگیان مشمول رتبه بندی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا برجام درمان و آموزش پزشکی مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی

به گزارش خبرنگار مهر بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و ششمین جشنواره دانشجویی ایده های نو آورانه آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور وزیر بهداشت درمان آموزش پزشکی برگزار شد.

ابوالفضل باقری فرد، رییس همایش آموزش علوم پزشکی و معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: اگر امروز ما در حوزه های علوم پزشکی سر آمد هستیم به برکت وجود اساتید است،باید انگیزه را در دانشجویان زیاد کنیم تا کار آموزش درست انجام بشود اگر انگیزه ایجاد کنیم دانشجو خودش به دنبال آموزش می رود ایجاد انگیزه با آموزش مرتبط است.

وی افزود: ما در حوزه آموزش علوم پزشکی عدالت و بهره وری را دنبال می کنیم و تکریم اساتید از اولویت های ما است،همچنین توسعه زیر ساخت های آموزشی در دستور کار امسال وزارت بهداشت قرار دارد که اقدامات عملی را در روزهای آتی در دانشگاه علوم پزشکی شاهد خواهید بود.

باقری ادامه داد: از وظایف ما این است که باید در سازوکار خودمان به آموزش های نوین و تکنولوژی های نوین توجه کنیم آموزش اصلی ما حضوری است و در این حضور است که دانشجو اخلاق حرفه ای را یاد می‌گیرد.

خسرو پناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این همایش گفت:کارهای بزرگی در آموزش پزشکی کشور انجام شده از این رو امروز می توانیم ادعا کنیم هیچ بیماری قابل درمان در دنیا نیست که در ایران نتوانیم درمان کنیم.

وی افزود: من اسم آموزش علوم پزشکی کشور را آموزش حکمت بنیان می نهم چون یک پیوند نظر و عمل در آموزش پزشکی وجود دارد در بعضی الگوهای آموزشی در کشور فقط نظر محور و تئوری محور است ولی الگوی آموزش پزشکی نظر و عمل را باهم جمع می کند.

سیر پزشکی ایران یک ساله و دو ساله و یک قرن نیست سیر پزشکی ایران یک عمر پیشینه قبل از اسلام دارد،ایران را باید اینگونه معرفی بکنیم

کد خبر 6094563

دیگر خبرها

  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF