Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@03:55:39 GMT

انفجار 1خودرو بمب‌گذاری شده در کابل

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۸۰۶۷

سخنگوی فرماندهی پلیس کابل اعلام کرد که یک خودرو بمب‌گذاری شده در شهرستان «پغمان» منفجر شده است. ناطقان: به نقل از شبکه تلویزیونی طلوع، لحظاتی پیش انفجاری در شهرستان «پغمان» شهر کابل پایتخت افغانستان روی داده است.

به گزارش این شبکه تلویزیونی، فردوس فرامرز سخنگوی فرماندهی پلیس کابل در این خصوص اعلام کرد که یک خودرو بمب‌گذاری شده در منطقه «پنجه چنار» در شهرستان «پغمان» شهر کابل منفجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی فرماندهی پلیس کابل بدون اشاره به آمار و اطلاعات بیشتری در این خصوص، تنها تأیید کرد که این حادثه تلفاتی نیز در پی داشته است.

این در حالیست که پایتخت افغانستان صبح امروز نیز بار دیگر شاهد وقوع انفجار بود.

این حادثه در اثر برخورد خودرو گشتی ارتش افغانستان با مین کنار جاده ای رخ داد.

در نتیجه این انفجار که در منطقه «بند قرغه» شهرستان پغمان اتفاق افتاد؛ یک نظامی کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

گفتنی است که طالبان پیشتر هشدار داده است تا در صورت نقض توافق دوحه در خصوص عدم خروج اشغاگران خارجی به سرکردگی آمریکا در افغانستان تا روز اول ماه می سال سال جاری میلادی، حملات خود علیه نیروهای خارجی را تشدید می کند. منبع: مهر برچسب ها: انفجار ، خودروی بمب گذاری شده ، کابل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انفجار خودروی بمب گذاری شده کابل بمب گذاری شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: ۲ فروند شناور صیادی لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار طعمه حریق شدند و در این حادثه یک نفر فوت و یک لنج طعمه حریق شده و یک لنج دیگر خسارات وارد شده است.

به گزارش ایرنا، سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان