Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:12:30 GMT

معرفی دستگاه‌های جوانسازی پوست

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۸۱۶۱

معرفی دستگاه‌های جوانسازی پوست

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همه به خوبی می‌دانیم که با افزایش سن، روند کلاژن سازی به مرور کمتر شده و باعث پیرتر شدن، افتادگی، کاهش حجم و چین و چروک پوست می‌شود و این امر می‌تواند اعتماد بنفس را از افراد بگیرد؛ معمولاً، این بانوان هستند که بسیار نگران پوست خود بوده و به دنبال راهکارهایی برای جوانسازی و حفظ طراوت پوست خود می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه امروزه روش‌هایی برای بازگشت سرعت کلاژن سازی، نظیر تحریک سلول‌های پوست به روش‌های مختلف وجود دارد؛ علاوه بر روش‌های خانگی و ماسک‌های طبیعی جوانسازی، امروزه دستگاه جوانسازی پوست در انواع مختلف و با تکنولوژی‌های پیشرفته برای این امر ساخته شده اند! در این مطلب قصد داریم دو مورد از این دستگاه‌ها را مورد بررسی قرار دهیم: دستگاه نوردرمانی بهتر است یا دستگاه هیدروفیشال؟ با ما همراه باشید…!

دستگاه هیدروفیشیال چیست؟ عملکرد، مزایا و قیمت

این روش درمانی در چند مرحله انجام می‌شود: ابتدا سلول‌های مرده از سطح پوست برداشته شده و پاکسازی می‌شوند، سپس پوست را با یک سرم که حاوی آنتی‌اکسیدان، پپتید و اسیدهیالورونیک می‌باشد، جوانسازی می‌کند. دستگاه هیدروفیشیال با استفاده از یک روش مکش مارپیچ آلودگی‌های پوست را از بین برده و با باز کردن منافذ پوست دسترسی مواد مراقبتی را به لایه‌های پوست بهتر می‌کند و سرم را به عمق پوست می‌رساند. این روند درمانی بدون درد بوده و در سالن‌های زیبایی انجام می‌شود و با نتایج فوری و بلندمدت برای انواع پوست‌ها همراه می‌باشد و دارای دوره‌ی نقاهت نیز نمی‌باشد. ممکن است در ساعت یا ساعات اولیه ی پس از درمان مقداری سفتی و سرخی در سطح پوست احساس شود اما به طور کل از مقایسه‌ی این روش با روش‌های دیگر درمانی خواهید دید که عوارض جانبی و خطرات آن جز کمترین مقدارها می‌باشد.

نحوه عملکرد دستگاه هیدروفیشیال

دستگاه هیدروفیشیال آکواجت معمولاً دارای شش یا هفت دسته مختلف با عملکردهای مختلف است که در این ادامه این دسته‌ها به طور مختصر مرور می‌کنیم:

* دسته میکرودرم هیدرودرمی یا میکرودرم آبرسان: رفع جوش‌های سرسیاه، روشن سازی و پاکسازی پوست، لایه برداری و حذف منافذ پوست که موجب حذف چربی‌های اضافه و جوش‌های سرسیاه و آلودگی‌های سطح پوست شده و جلوه‌ای شاداب‌تر و سالم‌تر به پوست می‌دهد.

* دسته آر اف یا رادیوفرکانسی: این دسته دارای دو قطب مثبت و منفی است که مهم‌ترین خاصیت آن لیفتینگ صورت و کاهش افتادگی و چین و چروک پوست است؛ بنابراین بیشتر برای پوست‌هایی که خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و افتاده شده اند، کاربرد دارد.

* دسته اسپری یونی: مبدل یونی نام دیگر این دسته است که موجب جذب بهتر مواد مغذی و کاهش یا حتی متوقف کردن اکسید شدن پوست می‌شود و در نتیجه جلوه‌ای زیبا و شاداب به پوست می بخشد.

* دسته اولتراسونیک فراصوت: دسته فراصوت آکواجت به عنوان نوعی مکمل در استفاده از سرم‌ها و مواد مغذی در نظر گرفته می‌شود، به عبارتی وقتی شما از این سرم‌ها و مواد تقویتی بر روی پوست استفاده می‌کنید، این دسته موجب جذب چندبرابری این مواد در سطح پوست می‌شود و علاوه بر جذب بیشتر، سرعت جذب را افزایش می‌دهد و شما نتیجه سریع‌تر و بهتری از سرم و ماسک‌های تقویتی پوست می‌گیرید.

* دسته چکش سرد: این دسته از دستگاه برای بعد از میکرودرم به کار می‌رود. چون بعد از میکرودرم پوست ملتهب شده و دچار قرمزی می‌شود استفاده از چکش سرد این قرمزی و التهابات را کاهش می‌دهد و موجب ایجاد شادابی پوست می‌شود.

* دسته اتو: پاکسازی پوست مرده با امواج لرزشی فرکانس بالا که به حذف جوش‌های سرسیاه، نرم شدن کراتینوسیت های پوستی و پاک شدن عالی پوست‌های کثیف منجر می‌شود. در واقع این دسته از آکواجت عملیات پاکسازی، لایه برداری و حذف سلول‌های مرده را به صورت همزمان انجام می‌دهد.

دستگاه نور درمانی چیست؟ عملکرد، مزایا و قیمت

دستگاه نوردرمانی پوست در سال‌های اخیر به عنوان یک روش کاملاً غیر تهاجمی و بدون عوارض جانبی در خصوص جوان سازی و پاک سازی پوست، انقلابی در خصوص از بین بردن آکنه، رفع تیرگی و گودی زیر چشم و پوست صورت، لیفتینگ و همچنین جوان سازی و پاک سازی پوست برپا کرده است .دستگاه نور درمانی همان طور که از اسمش پیداست دارای نورهای ال ای دی LED می‌باشد که هر کدام از این نورها برای پوست عملکردی خاص مانند تمیز کنندگی عمیق پوست ، جلوگیری از پیری زودرس پوست ، جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست و … را به همراه دارد .

انواع نوردرمانی

طول موج‌های مختلف دستگاه امگا لایت، کاربردهای متفاوت دارند که در ادامه به نکات استفاده از طول موج با توجه به نیاز افراد اشاره می‌کنیم:

* نور آبی یا ۴۲۳ نانومتر: پیشگیری از عفونت‌های زخمی، پاکسازی پوست، کنترل غدد سبابه و رفع آکنه

* نور سبز یا ۵۳۲ نانومتر: مناسب پوست‌های حساس، کاهش تشکیل رنگدانه های پوست، تنظیم عملکرد غدد پوست وکاهش تحریک غدد چربی

* نور زرد یا ۵۸۳ نانومتر: رفع زبری پوست، صاف و روشن کننده پوست، از بین بردن لکه‌های قرمز پوست و رفع آفتاب سوختگی

* نور قرمز یا ۶۴۰ نانومتر: بازسازی سلول‌های پوستی، ترویج گردش خون، بهبود جای زخم، از بین بردن چین و چروک

بنابر آنچه گفته شد؛ هر کدام از دستگاه‌های هیدروفیشیال و دستگاه نور درمانی ویژگی‌ها و کاربردهای مختلفی دارند و پاسخ به این سوال که کدام یک از این دستگاه‌ها برای جوانسازی پوست بهتر است، کاری نادرست خواهد بود؛ چون بنا به وضعیت پوست هر فرد و نیازهای وی، دستگاه‌های مختلفی برای رسیدن به اهداف زیبایی و جوانسازی انتخاب می‌شود. فروشگاه شفا با سال‌ها تجربه درخشان در عرضه انواع تجهیزات زیبایی، با اتخاذ سیاست‌های رقابتی علاوه بر تنظیم قیمت تضمینی، کیفیت عالی محصولات را نیز تضمین می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هرکدام از دستگاه‌ها با ما تماس بگیرید: ۰۲۱-۶۶۴۷-۸۲۴۸ - ۰۹۳۳-۵۱۰-۴۶۴۱

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5180776

منبع: مهر

کلیدواژه: پوست جراحی زیبایی کسب و کار کسب و کار ساختمان سازی ویروس کرونا پلاستیک کلاهبرداری فیبر نوری سیمان شبکه های اجتماعی بانک گردشگری گذرنامه کسب و کارهای اینترنتی سرماخوردگی درب اتوماتیک تولید محتوا پوست می شود دستگاه نور دستگاه ها سازی پوست سطح پوست پوست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم

دیگو ریواس موفق شد روی گل تساوی تیمش مقابل دپورتیوو لاکرونیا در دقیقه 94 نقش داشته باشد.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • خواص ریواس و فواید آب ریواس برای جوانسازی و لاغری + عوارض
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است