Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافائل واران، مدافع فرانسوی تیم رئال مادرید بعد از یک بازی استراحت مقابل ایبار، روز سه شنبه برای بازی با لیورپول به ترکیب تیم بازخواهد گشت.

رافائل واران که در 28 سالگی 4 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد، برای کسب پنجمین قهرمانی تلاش خواهد کرد. این بازیکن فرانسوی که سابقه قهرمانی در جام جهانی را هم دارد، از راز موفقیت خود می گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، واران در مصاحبه با UEFA گفت:

فشار، دوست من و یک نیروی محرکه است. به نظر من فشار باعث بهتر شدن شما می شود. به شما آدرنالین می دهد و باعث می شود سریع تر فکر کنید، متمرکز تر باشید و با جدیت بازی کنید. من معتقدم که فشار هولناک باید به شما انگیزه بدهد، همانطور که وقتی می ترسید، سریع تر می دوید.

فکر نمی کنم سبک بازی من باعث شود که بلافاصله فکر کنید که من یک جنگجو هستم. با اینحال، می دانم که ذهنیت جنگنده ای دارم. من کاملاً چالش ها را دوست دارم. هرچه چالش سخت تری باشد، بیشتر لذت می برم. هرچه کمتر به من باور داشته باشید، انگیزه من بیشتر می شود. این سبک و تفکر من است، و به من کمک کرده تا به بالاترین سطح برسم و سال ها در این سطح بمانم.

به نظر من این طبیعی و ذاتی است، و سپس از طریق کسب تجربه پیشرفت می کند. در مورد من، چالش روزمره من تلاش برای شکست دادن برادر بزرگترم بود تا به سطح او برسم و پیشرفت کنم. از بچگی روی من فشار برای کسب پیروزی و بهتر شدن وجود داشته است، و در تمام زندگی ام وجود خواهد داشت.

همانطور که گفتم، بالا و پایین هایی وجود خواهد داشت، اما وقتی در اوج هستید باید لحظات سخت خود را هم به یاد آورید، زمانی که تلاش می کردید تا به آنجا برسید. باید فکر کنید که: 'ما رنج کشیده ایم، لحظات دشواری را پشت سر گذاشته ایم، و برای رسیدن به اینجا جنگیده ایم، و حالا موفق شده ایم'.

هرچه فشار بیشتر باشد، هیجان انگیز تر راست. این انفجار شادی است.

اخبار داغ 

حسن روشن: خسروانی پرویز قلیچ خانی را از اعدام نجات داد، همایون بهزادی ساواکی نبود این بار پرسپولیس مدعی 3 امتیاز بازی مشهد شد / شکوری: پدیده بازیکن غیرقانونی داشت آزادی 6 مدلینگ زن و مرد از زندان، با عفو رهبری / یک خانم بازیگر هم بود + اسامی و عکس ها ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت فوتبال را فنی ببینیم؛ ژائو کانسلو، فراتر از یک فول بک داور سرشناس آلمانی، قاضی بازی رئال مادرید - لیورپول شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم

به گزارش "ورزش‌ سه"، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در گفتگو با خبرنگار ما در مورد وضعیت تیمش در بازی با خیبر خرم آباد در چهارچوب مسابقات لیگ دسته اول باشگاه کشور اظهار داشت: شرایط تیم بسیار خوب است، تمرینات منظم و خوبی پشت سر گذشته‌ایم‌.

او ادامه داد: پنجشنبه برابر خیبر خرم آباد بازی داریم و با توجه به شناختی که از حریف داریم و همین‌طور با تکیه بر توان بازیکنان خود و حمایت هواداران امیدواریم پیروز میدان شده و ۳ امتیاز این مسابقه را از آن خود کنیم.

وی با اشاره به رای کمیته انضباطی در ارتباط با تکرار بازی برابر تیم استقلال ملا ثانی در هفته بیست و هشتم چنین گفت: اصلاً باورم نمی‌شود که کمیته انضباطی چنین تصمیمی گرفته باشد. این رای کاملا بر خلاف قوانین انضباطی فدراسیون است و ما به این رای معترض هستیم. باشگاه ما نسبت به این رای اعتراض خود را کتباً نوشته و تحویل کمیته استیناف خواهیم داد. به هیچ عنوان این رای قابل قبول برای ما نیست.

رجب‌زاده در ادامه حرف‌هایش می‌گوید: چگونه می‌شود تیمی از عهده میزبانی و زمین محل برگزاری مسابقه در شهرش بر نیاید و آنگاه مقصر شناخته نشده و برخلاف آیین نامه‌های انضباطی سه بر صفر بازنده نشود. آیا این به جز این است که رای عادلانه صادر نشده است.

رجب‌زاده افزود: از وقتی این خبر را از کمیته انضباطی شنیدم، شگفت زده شدم. اصلاً باورم نمی‌شود. طی یکی دو روز اخیر تمام تمرکزم این بود که از جنبه ذهنی و روانی بتوانم روحیه بازیکنانم را برای بازی روز پنجشنبه برابر خیبر خرم آباد به شرایط مطلوبی برسانم. 

او در ادامه با تشکر از مسئولان باشگاه اضافه کرد: از تلاش و حمایت‌های سردار بو علی فرماندهی سپاه فجر فارس که سر تمرین حضور پیدا کردند و باعث دلگرمی و روحیه کل مجموعه تیم شدند، تشکر می‌کنم. همچنین باید تشکر ویژه‌ای هم از مدیریت باشگاه وسایر عزیزان دلسوز در باشگاه، کادر فنی، همین‌طور هواداران و اصحاب رسانه که دلگرمی ما هستند، داشته باشم.

او در پایان گفت: به هر حال باشگاه فجر شهید سپاسی به این مسئله معترض است و امیدواریم تا مسئولین استان با رایزنی با فدراسیون فوتبال و همین‌طور وزیر ورزش مانع از ضایع شدن حق تیم فجر شهید سپاسی شوند. اگر جز این باشد که در کمیته استیناف رای واقعی و عادلانه صادر نشود قطعاً به مراجع بالاتر شکایت خواهیم کرد. این حق مسلم باشگاه ماست که بتوانیم از حق خود با هر راهی که در دسترس است، دفاع کنیم.

دیگر خبرها

  • گنجی که فقط کچل‌ها دارند
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد