Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پاپ فرانسیس در پیام خود به مناسبت عید پاک گفت: هنوز جنگ‌های بسیار و خشونت‌های فراوانی وجود دارد. امید است خداوند که صلح ماست، به ما کمک کند تا بر این چارچوب جنگی غلبه کنیم.

پاپ فرانسیس همچنین از کشورها خواست تا توزیع واکسن کرونا را، خصوصا برای مناطق فقیر جهان تسریع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین سال متوالی است که به علت همه گیری کرونا سخنرانی پاپ فرانسیس بجای برگزاری در برابر جمعیتی در کلیسا و یا در میدانی در خارج، در جمعی کوچک برگزار می‌شود.

پاپ فرانسیس گفت: همه گیری همچنان در حال گسترش است؛ در حالی که بحران اقتصادی و اجتماعی همچنان سخت، به خصوص برای اقشار فقیر باقی می‌ماند. این مایه رسوایی است که درگیری‌ها به پایان نرسیده و زرادخانه‌های نظامی تقویت شده اند.

پاپ فرانسیس همچنین با تقدیر از کادر درمان، با نوجوانانی که قادر نیستند به دلیل همه گیری کرونا در مدارس حضور یابند، ابراز همدردی کرد.

پاپ فرانسیس که سابقا برای بیش از یکصد هزار نفر در میدان سنت پیتر سخنرانی می‌کرد، به خاطر کرونا امسال در کلیسایی برای کمتر از ۲۰۰ نفر سخنرانی کرد؛ در حالی که سخنان او از طریق رسانه‌ها برای ده‌ها میلیون نفر در سراسر جهان پخش شد.

همچنین میدان سنت پیتر که سالیان گذشته شاهد حضور جمعیت در زمان سخنرانی پاپ در عید پاک بود، امسال خالی بود و جز چند نفر از افسران اجرایی پلیس حضور نداشتند؛ به طوری که قوانین سختگیرانه قرنطینه سراسری سه روزه در ایتالیا به اجرا در امده است.

کد خبر 593004

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پاپ فرانسیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • آمریکا از چین و روسیه خواست کنترل سلاح‌های هسته‌ای را به «هوش مصنوعی» نسپارند
  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم