Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، در حادثه تیراندازی در ایالت ویرجینیا در آمریکا یک نفر کشته و ۲ تن دیگر زخمی شدند.

پلیس آمریکا امروز یکشنبه در این خصوص اعلام کرد: این حادثه نیمه شب گذشته در شهر «ویرجینیا بیچ» (Virginia Beach) واقع در ایالت ویرجینیا روی داده است.

به گزارش سی‌ان‌ان، پلیس در این باره اعلام کرد که حال ۲ زخمی این حادثه وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام پلیس آمریکا، تا کنون اطلاعاتی درباره ضارب یا ضاربین این حادثه در دست نیست؛ اما تحقیقات پیرامون آن آغاز شده است.

این در حالیست که در حادثه تیراندازی مشابهی در ایالت آلابامای آمریکا نیز پیشتر اعلام شد که ۵ نفر زخمی شده اند.

پلیس ایالت آلاباما در این خصوص اعلام کرد که حادثه در شهر «توسکالوسا» (Tuscaloosa) روی داده است.

همچنین، دیروز نیز اعلام شده بود که دست‌کم ۳ نفر بر اثر تیراندازی در منطقه «پرنس جورج» ایالت مریلند آمریکا جان خود را از دست داده اند.

در حساب توئیتری پلیس منطقه «پرنس جورج» آمده بود: هنگام گشت زنی افسران، صدای تیراندازی شنیده شد ... ماموران شروع به بررسی منطقه کردند و ۳ بزرگسال را پیدا کردند - دو مَرد داخل ماشین و یک زن در کنار ماشین - که زخمی شده بود. همگی آنها در دم جان باختند.

به گزارش مهر، در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود؛ اما لابی قدرتمند سلاح در آمریکا اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت برای در اختیار داشتن سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم سلاح گرم در اختیار داشته باشند به همین دلیل آمار قتل در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

این وضعیت رفته رفته تبدیل به یک بحران شده به طوری که تیراندازی در آمریکا به سوی مردم بی دفاع تبدیل به موضوعی همیشگی شده و سالانه هزاران نفر در این کشور بر اثر اصابت گلوله کشته می‌شوند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رسانه های آمریکایی گزارش دادند که دست کم هزار نفر در بیش از 25 دانشگاه در 21 ایالت آمریکا از 18 آوریل تا کنون توسط پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

چند ساعت پیش نیروهای پلیس شهر نیویورک به محوطه دانشگاه کلمبیا حمله کرد و ده ها دانشجوی حامی فلسطین را بازداشت کردند. اتحادیه اساتید دانشگاه های آمریکا شاخه دانشگاه کلمبیا اعلام کرد که مسئولان دانشگاه کلمبیا مسئول حوادث اخیر هستند.

از دو هفته پیش تا کنون اعتراض های دانشجویی هوادار فلسطین به دانشگاه های سراسر ایالت های آمریکا از کالیفرنیا در غرب(دانشگاه های کالیفرنیا،لس آنجلس، جنوب کالیفرنیا و...) تا شمال شرق (کلمبیا، ییل، هاروارد، یوبین و..) و نیز دانشگاه های ایالت های مرکزی و جنوبی مانند تگزاس و آریزونا کشیده شده است.

 

دیگر خبرها

  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند