Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@13:13:57 GMT

استقبال ١۵ هزار نفری از بازدید مجازی نوروزی موزه‌ها‬

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۹۵۵۰

استقبال ١۵ هزار نفری از بازدید مجازی نوروزی موزه‌ها‬

رئیس موزه ارتباطات ایران گفت: ‬‫در مجموع ۱۵ هزار بازدید مجازی طی ۱۰ روز پخش زنده تور نوروزی موزه‌ها انجام شد، بیشترین بازدید مربوط به دیدار مجازی از موزه ملی ایران و تور مجازی آیین‌های نمایشی فرهنگسرای نیاوران است.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسن عمیدی درباره بازدید مجازی از موزه در نوروز ١۴٠٠ گفت: بازدید رایگان و مجازی موزه ارتباطات و ۹ موزه دیگر با همکاری کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) از صفحه رسمی آپارات شرکت ملی پست در تعطیلات نوروز ١۴٠٠ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‫رئیس موزه ارتباطات ایران افزود: تورمجازی بازدید ۱۰ موزه در ایام نوروزی با شعار "موزه تعطیل نیست" برگزار که با استقبال علاقه مندان به حوزه موزه گردی رو به رو شد.‬

‫عمیدی خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۵ هزار بازدید مجازی در طی ۱۰ روز پخش این رویداد رقم خورد که بیشترین آن مربوط به بازدید از موزه ملی ایران و تور مجازی آئین‌های نمایشی فرهنگسرای نیاوران است.‬

‫ موزه ارتباطات سال ١٣٩٩ همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، در راستای رسالت کلی خود توانست در فروردین ۱۳۹۹، برای نخستین بار موزه‌گردی مجازی یا استریمینگ فعالیت‌های موزه‌ها را روی شبکه آپارات و اینستاگرام به صورت زنده برگزارکند.‬

‫این موزه همچنین در نوروز ۱۴۰۰ هم به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا و نبود امکان حضور مردم در موزه‌ها و اماکن تاریخی با همکاری کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم)، برای راه‌اندازی تورهای مجازی موزه‌هایی که سال گذشته پربازدید بودند و موزه‌هایی که سال گذشته فرصت پخش زنده آنها فراهم نشد، مشارکت کرد.

کد خبر 484856

منبع: ایمنا

کلیدواژه: موزه وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گردشگری ویروس کرونا کرونا ویروس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق موزه ارتباطات بازدید مجازی موزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم) وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل به ایران حمله کند آسیب می بیند (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود