Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار گزارش اختصاصی طرفداری (بدهی 888 هزار درهمی برای استقلال؛ روزی هزار درهم برای دیرکرد | سند) یک فرد مطلع با طرفداری تماس گرفت و ادعا کرد فاجعه عمیق تر از آن چیزی است که طرفداری افشا کرده است!

بدهی استقلال به طلبکار جدیدش بیش از 888 هزار درهم است و این باشگاه باید 2/8 میلیارد تومان هم جداگانه به طلبکار خود بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، عصر امروز با انتشار اسنادی از بدهی 888 هزار درهمی باشگاه استقلال به یک شخص به نام احمدی خبر دادیم و در پی انتشار این مطلب، فرد مطلعی که مدعی بود در جریان این مراوده قرار داشته در تماس با رسانه طرفداری اطلاعات تازه ای در اختیارمان گذاشت.

پول شیخ دیاباته از طریق امارات و به درهم پرداخت شد

به گفته این شخص، باشگاه استقلال وقتی به آخرین روز پرداخت مطالبات شیخ دیاباته رسید، درست در آخرین ساعت هایی که دیاباته اعلام کرده بود فسخ می کند، از شخصی به نام احمدی درخواست کرد مطالبات شیخ دیاباته را از طریق یک صرافی یا بانک در دبی به حساب این بازیکن بپردازد و در عوض در تهران از آنها پول نقد بگیرد. این شخص هم مطابق اسناد شروع به انتقال پول به حساب شیخ دیاباته کرد. در همان تاریخ 21 اردیبهشت سال گذشته که برابر با دهم می 2020 می شد، در سه مرحله مبلغی بالغ بر 106 هزار درهم برای شیخ ارسال شد تا او از فسخ یکطرفه منصرف شود. در ادامه طی چند روز مختلف از 14 تا 24 می، در مجمع 854 هزار و 390 درهم برابر با مبلغ طلب شیخ دیاباته به حساب این شخص واریز شد که 580 هزار درهم را احمدی به استقلال قرض داد و مابقی را هم شخص دیگری در امارات تامین کرد.

استقلال 2/8 میلیارد هم برای پرداخت پاداش قرض گرفت

اما این تمام ماجرا نبود و باشگاه استقلال در تهران مبلغ دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان هم برای پرداخت پاداش و سکه به بازیکنان از همین شخص قرض گرفت و حالا پولی که باید به طلبکار پرداخت شود، 2/8 میلیارد تومان به علاوه 580 هزار درهم اصل پول قرض گرفته شده و 308 هزار درهم جریمه تاخیر است. باشگاه برای درهم های قرض گرفته شده قرارداد می نویسد ولی برای 2/8 میلیارد قرضی که گرفته، احمد سعادتمند چک یکی از مدیران باشگاه را با پشت نویسی خودش و امضای معاون اقتصادی و البته با مهر باشگاه استقلال به طلبکار می دهد.

باشگاه استقلال بدهی را گردن سعادتمند انداخت

گویا این شخص که تصور می کرده واقعا تا 11 خرداد ماه هم درهم ها را پس می گیرد و هم به 2/8 میلیاردی کعه قرض داده می رسد، ابتدا به خواست احمد سعادتمند چند هفته ای صبر می کند و بعد از برکناری مدیرعامل وقت استقلال به باشگاه استقلال مراجعه می کند و آنها به او می گویند پول را به احمد سعادتمند داده ای و باید هم از خود او بگیری و این مبلغ ارتباطی به ما ندارد. آنها مدعی می شوند چک که شخصی است و در مورد درهم ها نیز، این که در قرارداد داور مرضی الطرفین گذاشته شده اصلا وجاهت قانونی ندارد چون استقلال هنوز باشگاه دولتی محسوب می شود. مدیران باشگاه استقلال طلبکار را سر می دوانند و او هم ناچار به شکایت می شود و پرونده را در دادگاه به جریان می اندازد.

آجر کم نشد، ساختمان چه می شود؟

طلبکار مدعی است احمد سعادتمند این پول را برای خودش قرض نکرده بود و چون این مبلغ را برای پرداخت طلب بازیکن استقلال و همچنین پرداخت پاداش و سکه به بازیکنان این تیم داده، استقلال باید مطالبات او را بپردازد اما باشگاه می گوید احمد سعادتمند که ادعغا داشت نمی گذارم یک آجر هم از استقلال کم شود، نباید برای هر روز تاخیر هزار درهم دیرکرد می نوشت تا این بار به جای آجر، یک ساختمان به طور کامل از استقلال کم شود!

بند محرمانگی در قرارداد!

 احمد سعادتمند یک بند محرمانگی هم در قرارداد گذاشته بود که مطابق آن طلبکار حق نداشت مفاد قرارداد را افشا کند! حالا اما طلبکار حکم گرفته و جدا از این که روی چک علیه سعادتمند و همکارانش نوروزی و شعبانی اقدام کرده، این بار از باشگاه استقلال هم بابت این که مهر این باشگاه پشت چک و امضای عضو هیات مدیره اش روی قرارداد ثبت شده، شکایت کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

بدهی 888 هزار درهمی برای استقلال؛ روزی هزار درهم برای دیرکرد | سند

اخبار داغ 

سند بدهی 888 هزار درهمی استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا + تصویر چک و قرارداد رادوشوویچ در آسیا دروازه بان شماره یک پرسپولیس شد آزادی 6 مدلینگ زن و مرد از زندان، با عفو رهبری / یک خانم بازیگر هم بود + اسامی و عکس ها ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت فوتبال را فنی ببینیم؛ ژائو کانسلو، فراتر از یک فول بک داور سرشناس آلمانی، قاضی بازی رئال مادرید - لیورپول شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال احمد سعادتمند شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، یورو و درهم توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار، یورو و درهم در بازار مبادله ارز و طلای ایران به شرح زیر است:

کد خبر 746305

دیگر خبرها

  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • تساوی زشت؛ الگری و پیولی، دیگر بس است!
  • قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • قیمت دلار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند