Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت ، افزایش  ۵۱ درصدی کشفیات سرقت و افزایش ۶۱درصدی دستگیری سارقین در ایام نوروز با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ حسین بساطی افزود: طرح عملیاتی پلیس در ایام نوروز از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری با هدف ارتقاء نظم و امنیت در سطح شهرستان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در نتیجه این طرح و با تلاش شبانه‌روزی همکاران، در حوزه سرقت شاهد کاهش ۱۸ درصدی وقوع ، افزایش ۵۱ درصدی کشف و افزایش ۶۰ درصدی دستگیری سارقین بودیم.  

این مقام انتظامی افزود: در طول این مدت، ۱۴دستگاه کامیون مرغ خارج از شبکه توقیف و در این خصوص ۵۰ تن مرغ زنده به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال کشف و ۱۴ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد : در طول این مدت ، طی کنترل مبادی ورودی شهر کاشان ، ۱۱۲۸ ثوب انواع لباس ، ۲۲۰ هزار سیگار ، ۲۲۴ قلم انواع لوازم آرایشی همگی قاچاق کشف و در این خصوص ۱۵ خودرو توقیف و ۱۵ نفر دستگیر شدند. 

سرهنگ بساطی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح عملیاتی پلیس در ایام نوروز، در حوزه مبارزه با مواد مخدر ، بیش از یک کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و در این خصوص تعداد  ۱۹۱ نفر معتاد سارق  دستگیر شدند و در این حوزه شاهد افزایش ۲۳۲ درصدی دستگیری فروشندگان مواد مخدر هستیم . 

رئیس پلیس کاشان افزود: یکی از اهم ماموریت های پلیس این شهرستان،  توقیف خودرو سرقتی زانتیا حامل اموال مسروقه زیادی از وسایل و قطعات خودرو هموطنان عزیز در استان فارس بود که این خودرو توسط دو نفر سارق از شهر شیراز سرقت شده بود و سارقین قصد فرار به تهران را داشتند که با هوشیاری و حضور به موقع ماموران انتظامی در محور ورودی شهر کاشان شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند. 

وی از اقدامات پلیس کاشان را در طول ایام نوروز دستگیری ۱۱ نفر سارق موتورسیکلت و ۶ نفر سارق خودرو اعلام و افزود : با تلاش ماموران انتظامی ۴۸ دستگاه موتورسیکلت و ۱۶ دستگاه خودرو مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان خاطرنشان کرد:  انشالله در سال جاری با تمام توان ، با توکل به خدا ، تدبیر عالمانه و تلاش جهادی و مضاعف در خدمت مردم شریف و عزیز کاشان خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد کسی امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کند.

خیارهای تریاکی در کاشان

 فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۴۰ کیلو تریاک که به طور حرفه ای زیر بار قانونی خیار جاساز شده بود، خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان ،حین کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی به شهر کاشان، به یک دستگاه خودرو کامیونت جک مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: این خودرو حامل بار قانونی خیار بود که در بازرسی تخصصی از آن ۴۰ کیلو تریاک که زیر خیارها و کف اطاق بار کامیونت جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ادامه داد: در این خصوص دو نفرسوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند. 

سرهنگ بساطی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

۱۳ کرونایی در نطنز شناسایی شدند

شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نطنز اعلام کرد: بر پایه آزمایش‌های تشخیصی  از ۳۵ نمونه ارسالی از طریق آزمایش‌های سریع و پی سی آر، ۱۳ نمونه کرونا مثبت گزارش شد.

از این تعداد، یک نفر از بخش مرکزی، هفت نفر از بخش امامزاده و پنج نفر میهمانان نوروزی هستند. 

اکنون وضعیت کرونایی نطنز زرود و شمار بستری در بیمارستان خاتم الانبیاء، فاطمیه بادرود و دیگر بیمارستان‌های این شهرستان ۱۸ نفر است.

شناسایی ۱۲ کرونایی در اردستان

ذبیحی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان اردستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته و بر پایه معیارهای قطعی تشخیصی بیماری  ۱۲ بیمار شامل ۲ مرد ۴۳ و ۳۳ ساله، زن ۳۶ ساله و کودک ۵ ساله از اردستان . ۲ مرد ۳۰  و ۵۳ و یک زن ۲۳ ساله از زواره، ۲ مرد مرد ۴۶ و۷۱ ساله، ۲ زن ۸۸ و ۳۹ ساله و یک نوجوان ۱۱ ساله از روستاهای بخش زواره شناسایی شده است. 
 
مجموع بیماران کووید ۱۹ شناسایی شده در شهرستان اردستان یکهزار و ۹۱۱ نفر است.

تاکنون ۱۷۹۱ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان ترخیص شده‌اند و تاکنون ۶ هزار و ۵۰۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در شهرستان انجام شده است.

وضعیت شهرستان اردستان از نظر شیوع بیماری کووید۱۹ زرد است.

 تولد نوزاد کاشانی در خودرو سواری

رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از تولد نوزاد دختر در خودرو سواری خبر داد.

حسین ریاحی اظهار داشت: مادری جوان با کمک و آموزش کارشناسان عملیاتی اورژانس دومین فرزند خود را در خودرو سواری با سلامتی کامل به دنیا آورد.

وی افزود: طی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس، مبنی بر آغاز فرایند زایمان یک مادر ۲۵ ساله در خوردو سواری حوالی میدان ولیعصر کاشان، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه منطقه یک شهری اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان عملیاتی اورژانس بر بالین مادر و بررسی اولیه و با مهیا کردن شرایط لازم، راهنمایی و آموزش همراهان نوزاد مذکور در سلامتی کامل به دنیا آمد.

به گفته وی، مادر و نوزاد برای اقدامات درمانی تکمیلی و در سلامتی کامل به مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

برچسب‌ها کرونا نطنز مواد مخدر اردستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کاشان آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا نطنز مواد مخدر کرونا نطنز مواد مخدر اردستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کاشان آران وبیدگل اخبار کنکور فرمانده انتظامی شهرستان کاشان کاهش ۱۸ درصدی ایام نوروز مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کرم حسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ مبنی بر اینکه پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ٢٨ ساله، اهل پلدختر که در داخل رودخانه دچار حادثه شده وغرق شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل انتظامی شهرستان پلدختر داده شد گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کرده و والدین گرامی نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 6090800

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • اعلام عوامل کاهش سرقت در کرمان
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی