Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعبانی از معرفی نفرات برتر مسابقه کتابخوانی آشنایی با امام عصر (عج) خبر داد.

«ابراهیم شعبانی» ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک شعبان و همچنین تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از معرفی نفرات برتر مسابقه کتابخوانی آشنایی با امام عصر(عج) خبر داد و کفت: به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت،نور چشم زهرای مرضیه (س)،حضرت مهدی (عج) مسابقه ی خوانش کتاب «آشتی با امام عصر (عج)» نوشته ی دکتر علی هراتیان توسط کانون فرهنگی هنری بقیه الله برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله، مسجد زاغرام شهرستان تفرش با اشاره به اینکه کتاب دارای ۱۴ فایل فایل صوتی بود، افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه، فایل  صوت های کتاب را از کانال  تلگرامی یادگار مادر و کانون بقیه الله جستجو و در این مسابقه شرکت کردند.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه شعبان هر روز تا نیمه شعبان،یک فایل در کانال یادگار مادر و کانون فرهنگی بقیه الله مسجد زاغرم شهرستان تفرش بارگذاری می شد، ادامه داد: در روز نیمه ی شعبان سوالات در کانال قرار داده و شرکت کنندگان به سوالات مسابقه پاسخ دادند.

 

شعبانی به استقبال گسترده اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان از این مسابقه خبر داد و گفت: در پایان 14 نفر به عنوان برگزیدگان این مسابقه انتخاب و از آنان تقدیر شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله، مسجد زاغرام تفرش ادامه داد: -لیلا صابری، علیرضا نوتاش، ژیلا صادقی، فرنگیس اسمعیلی،  علی ابراهیمی، مونا دباغیان، کبری عزیزی ، فاطمه صابری، جمیله کبیری، جواد غلامحسینی،  مریم عزیزی، ابوالفضل غلامحسینی،  عباس حسینی و محدثه نصر اصفهانی نفرات برگزیده این مسابقه بودند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون بقیه الله عج شهرستان تفرش استان مرکزی کانون فرهنگی امام عصر بقیه الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران در بخش بانوان جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در آکادمی دارت بوستان سئول با رقابت ۳۷ نفر از سراسر کشور آغاز شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.    ماهور رجبی از تهران، مقام اول را به دست آورد و جایزه ۴۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد.   مرضیه عرب‌عامری از شاهرود به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی را گرفت.   سارا خدادادی از خوزستان و الهام نیکخواه یزد، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هریک جایزه ۱۰ میلیون ریالی را به دست آوردند.   به نفرات اول تا سوم مسابقات علاوه بر جوایز نقدی بن خرید غیر نقدی نیز پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم)
  • معرفی نفرات برتر کشتی شیرکوه
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان