Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@01:55:14 GMT

تکریم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس وظیفه و رسالت مهم است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۹۹۰۹

تکریم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس وظیفه و رسالت مهم است

سردار کریمی گفت: تکریم شهدا جانبازان، رزمندگان، آزادگان و پیشکسوتان دفاع مقدس یک وظیفه و رسالت مهم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» امروز (15 فروردین)به مناسبت اولین سالگرد شهادت آزاده جانباز پاسدار رشید اسلام غلامرضا فولادی در جمع خبرنگاران، گفت: تکریم شهدا و خانواده های آنان، جانبازان، رزمندگان، آزادگان و پیشکسوتان دفاع مقدس یک وظیفه و رسالت مهم است که همه باید به آن اهتمام و توجه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ایثار و شهادت را دو مولفه اساسی و حیاتی در فرهنگ اسلامی دانست و افزود: به برکت اسلام و انقلاب اسلامی این دو مولفه در طول ۴۲ سال عمر با برکت جمهوری اسلامی همواره در جامعه ساری و جاری است و امروز همه داشته هایمان برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه ها و مقاطع مختلف می باشد.

 

وی شهدا و رزمندگان را الگوهای ناب برای نسل جوان و نوجوان دانست و بیان کرد: یکی از مقاطعی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خوبی نمود خود را نشان داد مقطع هشت ساله دفاع مقدس بود که شهدا و رزمندگان با حماسه سازی های خود در تاریخ ماندگار شدند و امروز نسل جوان و نوجوان باید در مسیر سیره و زندگی این دلیر مردان حرکت کنند.

 

این مقام مسئول مقاومت و ایستادگی و صبر و شکیبایی جانبازان، رزمندگان، آزادگان و پیشکسوتان دفاع مقدس را ستودنی دانست و بیان کرد: این عزیزان در طول چهل سال گذشته با رفتار و عملکرد خود که سرشار از مقاومت و ایستادگی بود موجب زنده نگه داشتن حماسه های دفاع مقدس و این فرهنگ ارزشمند شدند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت آزاده جانباز، حاج غلامرضا فولادی گفت: شخصیت شهید حاج غلامرضا فولادی از ۴ جهت بسیار برجسته است و باید به آنها به طور دقیق پرداخته شود چراکه این ۴ ویژگی موجب شد تا شخصیت ایشان ماندگار شود.

 

سردار کریمی ادامه داد: شهید فولادی، رزمنده مخلص و فداکار است که در دوران دفاع مقدس و عملیات های مهم همچون خیبر، بدر و کربلای ۴ نقش پررنگی ایفا کرده که نقش بسیار برجسته ایشان همچون برگ زرینی در عملکرد استان مرکزی می درخشد.

 

وی شهید فولادی را از تربیت شدگان واقعی مکتب عاشورا دانست و بیان کرد: ایشان آزاده ای وفادار، جانبازی صبور و پاسداری رشید برای اسلام و انقلاب اسلامی بودند که کارنامه و حیات با برکت شهید فولادی به وضوح نشان می دهد که ایشان به خوبی مسیر حق را شناخته بود و در این راه ثابت قدم ماند و توانست در مقاطع مختلف سربلند و پیروز بیرون بیاید و امروز به الگویی کامل تبدیل شود.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: امروز بزرگترین تکریم از شهدا و جانبازان ادامه دادن راه و مسیر این عزیزان یعنی همان دفاع از ولایت، ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی است که باید برای همه ادامه دهندگان راه شهدا مهم باشد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار کریمی استان مرکزی اراک پیشکسوتان دفاع مقدس استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079577 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان