Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمالیان از ۸ فوتی و شناسایی ۴۵۶مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی خبر داد.

 

سید«محمد جمالیان» با اشاره به اینکه بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۴۵۶مورد جدید ابتلا در ۴۸ ساعت گذشته شناسایی شده اند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این تعداد فوتی و ابتلا به کرونا نشان از عادی انگاری و بی توجهی برخی از هم استانی های به پروتکل های بهداشتی است که این می تواند بسیار خطرناک باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک با اشاره به 8 فوتی و  شناسایی ۴۵۶مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی افزود: بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به  ۴۰ هزار و ۸۶۰ نفر رسیده است.

 

وی با بیان اینکه از تعداد ۴۵۶مورد جدید در استان ۷۷ نفر از بیماران در بیمارستانهای استان بستری شده اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند، ادامه داد: ۳۷۹مورد از بیماران جدید که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

 

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه در این مدت ۸ مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است، ادامه داد: بر این اساس تعداد فوتی ها به ۱ هزار و ۵۲۲ نفر رسیده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اضافه کرد:در روزهای پایانی سال ۹۹ و تعطیلات نوروزی شاهد بودیم که  جاده های استان مرکزی از سومین جاده های پرتردد کشور بود و مسافران زیادی تردد می کردند و همچنین تعداد بسیار زیادی مراسم عروسی در اعیاد شعبانیه برگزار شد و علاوه بر این موارد شلوغی های پایانی سال در مراکز خرید، بازار سرپوشیده و پاساژها عاقبت خوشی برایمان نداشت.

 

وی اضافه کرد: امروز ما حصل شلوغی و عدم رعایت ها را شاهد هستیم و در نهایت در موج چهارم کرونا بسیار نگران این هستیم که بضاعت درمانی ما، پاسخگوی مراجعین نباشد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: دکتر جمالیان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی مبتلا به کرونا ویروس استان مرکزی شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی در حادثه واژگونی خودروی تیبا


طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: حادثه واژگونی خودروی تیبا، ساعت ۱۷:۲۶ در محور هرابرجان به سمت توتک- ۱۰ کیلومتری توتک چهار مصدوم و یک  فوتی بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: مصدومان با ۲ کد امدادی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • یک فوتی در حادثه واژگونی خودروی تیبا
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند