Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:22:05 GMT

دستگیری متخلفان صید غیرمجاز ماهی در دریاچه سد دز

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۹۹۷۰

دستگیری متخلفان صید غیرمجاز ماهی در دریاچه سد دز

رضا قپانچی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: محیط‌بانان ایستگاه محیط بانی قلعه شاداب به منظور پیشگیری از صید غیرمجاز در فصل ممنوعه صید، اقدام به گشت و کنترل آبی در دریاچه سد دز کردند.

وی با اشاره به آغاز فصل ممنوعه صید، افزود: محیط‌بانان اداره حفاظت محیط زیست در پی این گشت، چهار نفر متخلف را دستگیر و صید و ادوات تخلف این افراد را کشف و ضبط کردند، سپس این متخلفان به مراجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قپانچی پور تأکید کرد: به منظور جلوگیری از سوءاستفاده متخلفان، این اداره با گشت و کنترل‌های مستمر در منابع آبی شهرستان از هرگونه تخلف در این حوزه ممانعت به عمل خواهد آورد.

کد خبر 5181370

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دزفول محیط زیست خوزستان دستگیری صید غیرمجاز ویروس کرونا شیوع کرونا روز طبیعت آمار کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان اراک محدودیت های کرونایی 12 فروردین ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه تردد وسایل نقلیه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل شیلات گلستان گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ تن قزل آلا از این مزارع برداشت شود.

اسماعیل جباری افزود: تاکنون ۵ هزار تن مجوز پرورش ماهی در قفس در استان صادر شده و تاکنون هفتاد قفس یا همان مزرعه پرورش در دریا مستقر شدند.

او گفت: تلاش می‌کنیم امسال میزان پرورش ماهی در این طرح به هزار تن افزایش یابد.

سید محمد دهنوی معاون هماهنگی استاندار گلستان نیز در مراسم آغاز برداشت ماهی قزل آلا در قفس گفت: بازگشایی خلیج گرگان سبب شده گلستان به این ظرفیت دست یابد.

ایری نماینده کردکوی، گمیشان، بندرترکمن و بندرگز در مجلس نیز خواستار حمایت از متقاضیان این طرح با پرداخت تسهیلات و تسهیل روند صدور مجوز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک