Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@05:10:46 GMT

روند صعودی شمار مبتلایان به کرونا در غزه

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۰۲۵۵

روند صعودی شمار مبتلایان به کرونا در غزه


به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد، طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۲۸ نفر در این باریکه به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شدند که یک رکورد محسوب می‌شود.
 
بر اساس این گزارش، شمار مبتلایان به کرونا در غزه به ۷۰ هزار و ۴۳۵ نفر رسیده است و ۶۳۰ نفر نیز تا کنون بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
پیش‌تر مقام‌های فلسطینی اعلام کرده بودند که رژیم صهیونیستی از انتقال ۲ هزار دوز واکسن کرونا از نوع «اسپوتنیک» روسی به غزه جلوگیری کرده است.
 
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز رژیم صهیونیستی را مسؤول عواقب جلوگیری از ورود واکسن کرونا [به غزه] دانست و خواستار ورود فوری نهادهای بین المللی به این موضوع شد. 
 
«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس به خبرنگاران در غزه گفت که جلوگیری از ورود واکسن کرونا و ادامه محاصره طولانی مدت این منطقه یکی از بدترین مظاهر تبعیض نژادی است که توسط رژیم اشغالگر علیه ساکنان غزه انجام شده است.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ

به گزارش جام جم آنلاین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه ۵۰۰۰ نفر از ساکنان این باریکه را بازداشت کرده است.

بنابر این گزارش، از بین این افراد ۳۱۰ نفر از بازداشت شدگان جزو کادر پزشکی و درمانی و ۲۰ نفر نیز خبرنگار هستند.

این در حالی است که در شرایط کنونی شمار شهدای غزه از آغاز حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مرز ۳۵ هزار نفر رسیده و شمار مجروحان نیز در مرز ۷۸ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • چطور هم وزن کم کنیم و هم از افتادگی پوست جلوگیری کنیم؟
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت