Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@00:24:13 GMT

دختر قربانی اسیدپاشی مرد رویاهایش را پیدا کرد +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۰۳۵۱

دختر قربانی اسیدپاشی مرد رویاهایش را پیدا کرد +تصاویر

 باشگاه خبرنگاران: «پرامودینی رول» ۱۵ ساله بود که پیشنهادی برای ازدواج دریافت کرد، اما او این پیشنهاد را رد کرد و باعث شد مرد جوانی که قصد ازدواج با او را داشت با ریختن اسید سوزان بر روی صورتش انتقام بگیرد و باعث سوختگی شدید او شود. او قسمت زیادی از بینایی و همچنین مو‌های خود را بر اثر این حادثه دلخراش از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این حمله مانع از یافتن شریک زندگی پرامودینی نشد و او پس از گذشت ۱۳ سال از این حادثه دلخراش، برای نخستین بار در مارس سال ۲۰۱۸ با «ساروج سائو» (۲۹ ساله) در زادگاهش مرد رویاهایش پیدا کرد.

دوست ساروج یک پرستار بود و او به بیمارستانی می‌رفت که پرامودینی تحت معالجه بود و خیلی زود این دو عاشق یکدیگر شدند و مراسم ازدواجشان با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر برگزار شد.

پرامودینی که در روز عروسی خود کلاه گیس پوشیده بود، گفت: من خیلی خوش شانس هستم که با ساروج ازدواج کردم. احساس بسیار خوبی است و ما در جشن عروسی خود میهمانان زیادی داشتیم.

او درباره قصه عشق خود می‌گوید: پس از مراجعه متناوب به بیمارستان در حالی که تحت معالجه در سال ۲۰۱۸ بودم، ما عاشق شدیم و کار خود را رها کرد تا به من کمک و از من مراقبت کند. بسیاری از مردم از تمایل او برای ازدواج با من تعجب کردند، اما ما عاشق یکدیگر شدیم و خانواده‌های نیز با این ازدواج موافقت کردند.

این زوج اکنون در حال ادامه روند درمان و جراحی‌های زیبایی در یک سازمان غیردولتی هستند که برای قربانیان اسیدپاشی در کشور  هند کار می‌کند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: ازدواج دختر قربانی اسیدپاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن سد در کنیا دستکم ۴۲ قربانی گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از ترکیدن سدی در روستای کاموچیری در غرب کنیا، آب خانه‌ها را با خود برد و راه‌ها را قطع کرده است. 

فرماندار شهرستان ناکورو به خبرگزاری فرانسه گفت «چهل و دو کشته، تخمین محافظه‌کارانه است، زیرا هنوز تعداد زیادی در گل و لای هستند».

بیش از ۱۰۰ نفر در سیلی که ماه گذشته بخش‌هایی از کنیا را ویران کرد، جان خود را از دست دادند.

مقام‌ها، سیستم هواشناسی ال نینو را دلیل فوران رودخانه‌ها می‌دانند که در سرتاسر منطقه ویرانی به بار آورده و ۱۵۵ کشته در تانزانیا برجای گذاشته است. 

بر اساس گزارش رسانه‌های محلی، تیم‌های امداد و نجات مشغول جستجو در بین گل و لای برای یافتن بازماندگان هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • شکسته شدن سد در کنیا دستکم ۴۲ قربانی گرفت
  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی