Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت vivo در ماه دسامبر گذشته گوشی‌های هوشمند X۶۰ و X۶۰ Pro را معرفی کرد و در ژانویه از X۶۰ Pro+ رونمایی کرد. اکنون این شرکت عضو جدیدی را به نام vivo X۶۰t به ترکیب خود اضافه کرده است.

گوشی vivo X۶۰t به نظر می‌رسد شبیه X۶۰ وانیلی است، اما با این تفاوت که دارای پردازنده Dimensity ۱۱۰۰ SoC است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است گوشی X۶۰ چینی دارای تراشه Exynos ۱۰۸۰ و X۶۰ جهانی دارای اسنپدراگون ۸۷۰ است.

البته تفاوت مدل‌های X۶۰ فقط این نیست. مثلا تفاوت دیگر در بخش دوربین است. X۶۰t دارای یک دوربین سه گانه با همکاری ZEISS است. این دستگاه از یک دوربین ۳ گانه عمودی که شامل یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است، تشکیل شده است.

جالب است بدانید در حالی که گوشی vivo X۶۰ با پیکربندی‌های مختلفی از میزان حافظه ارائه می‌شود، گوشی X۶۰t فقط یک گزینه را در اختیار شما می‌گذارد و آن هم ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است.

مشخصات گوشی‌های مدل X۶۰

آنچه در X۶۰ و X۶۰t ثابت مانده است، صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی ۱۲۰ هرتزی FullHD + AMOLED است. البته سنسور اثر انگشت در زیر گوشی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری با شارژ ۳۳ وات، اتصال NFC، ۵G و اندروید ۱۱ هم گویا، در هر دو گوشی مشابه است.

گوشی هوشمند vivo X۶۰t در دو رنگ ارائه می‌شود و از طریق فروشگاه‌های آفلاین با قیمت ۴۵۰ یورو (۵۳۰ دلار) برای خرید در چین موجود است. البته در دسترس بودن این گوشی در خارج از چین هنوز معلوم نیست.

بیشتر بخوانید

گوشی های سری Vivo X60 با ویژگی هایی خاص رونمایی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی های هوشمند گوشی هوشمند vivo X۶۰t

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم، متحول کننده انسان‌ها در طول تاریخ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ هیچیک از هدایای مادی پاسخگوی خدمات آموزگاران نخواهد بود که بهای چیزی که بی منت به ما داده اند، از دانش و ادب و تربیت و اخلاق، آنقدر سترگ است که چیزی با آن برابری نخواهد کرد و نماد‌های فروتنی و ایثار، حتی انتظار قدردانی و سپاس هم ندارند.

معلم کسی است که علاوه بر شایستگی‌های تحصیلی و صلاحیت‌های حرفه‌ای خود، هنر تدریس و سازندگی همه جانبه شاگردان را در اختار دارد.

او پیوسته در جوش و خروش برای ساختن خود و ایجاد تغییر و تحول در وجود شاگردان است.

او دارای توانمندی ویژه تجربی و تربیتی برای هدایت و راهنمایی افراد است.

به دیگران آموزش می‌دهد و دارای توانمندی‌های تجربی و تحصیلی ویژه‌ای برای سازماندهی و هدایت تجارب یادگیری، دانش، عاطفه و حرفه است.

آموزش به کمک او به صورت فردی و دسته جمعی صورت می‌گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ظاهر آیفون۱۶ لو رفت/ چیدمان جدید دوربین‌ها/ عکس
  • پوکو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • معلم، متحول کننده انسان‌ها در طول تاریخ
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود