Web Analytics Made Easy - Statcounter

«داود باقری» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اعزام تیم ملی وزنه‌برداری ایران به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: این اعزام متفاوت از دوره‌های قبل است و این به خاطر شیوع و فراگیری ویروس کرونا در ایران و جهان است. بعد از کسب مجوز تمرینات گروهی نهایت تلاش را به کار گرفتیم تا تمرینات ملی‌پوشان با بهترین شکل ممکن انجام شود و در این تمرینات تمام دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمرینات اسفند و تمرینات کنونی نیز این دستورالعمل‌ها رعایت شده تا تیم بدون مشکلی به مسابقات ازبکستان اعزام شود.  

نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری ادامه داد: سه روز قبل از اعزام وزنه‌برداران به ازبکستان از آنان تست PCR گرفته می‌شود و این تست ملاک سلامت ورزشکاران در مسابقات ازبکستان می‌باشد. همچنین در آنجا نیز دستورالعمل‌های بهداشتی سختی توسط مسوولان برگزای مسابقات در نظر گرفته شده است. آن‌گونه که اعلام کردند حضور در مسابقات و محل برگزاری مسابقه باید با ماسک باشد و رعایت فاصله اجتماعی نیز یکی دیگر از دستورالعمل‌ها است. مسوولان برگزاری رقابت‌ها برای مسابقات تخته‌ها را تفکیک کردند. همچنین در روزهای برگزاری مسابقه قوانینی مانند سنجش تب و رعایت فاصله اجتماعی در دستور کار قرار می‌گیرد.  

رییس کمیته پزشکی فدراسیون با اشاره به تدابیر ویژه این فدراسیون برای سلامت ورزشکاران اعلام کرد: قرار بود که پرواز از ایران به استانبول و از آنجا به ازبکستان باشد و این برای سلامت ورزشکاران آسیب‌زا بود. با پیشنهاد رییس فدراسیون و حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی‌المپیک یک پرواز اختصاصی برای تیم در نظر گرفته شد و این یعنی ورزشکاران به نوعی از خطرات کرونا در محیط‌های فرودگاهی دور خواهند شد. پرواز اختصاصی یک امتیاز ویژه است.  

سلامت ورزشکاران و مصدومیت آنان از دیگر بحث های مورد نظر باقری بود. وی در این زمینه افزود: کیا قدمی یک آسیب دیدگی جزیی دارد که به دنبال برطرف کردن آن هستیم و عارف خاکی از درد ناحیه پا رنج می‌برد و به دنبال درمان او هستیم. بقیه ورزشکاران شرایط خوبی دارند و آماده مسابقه هستند. یکی از این ورزشکاران سهراب مرادی است که باید در مسابقات قهرمانی آسیا برای امتیاز تلاش کند. وی در ۲ سال گذشته از مصدومیت رنج می‌برد اما اکنون شرایط خوبی دارد و کادر فنی از وی راضی است. درد کمر و آرنج مرادی درمان شده و وی مشکلی برای برای حضور در مسابقات ندارد.  

 باقری با بیان اینکه باید از ایفمارک (مرکز ارزیابی های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران) به خاطر حمایت‌هایش از تیم ملی وزنه‌برداری زنان و مردان تشکر کنم گفت: در چند وقت گذشته ایفمارک حمایت های زیادی از ورزشکاران داشته و به نوعی اسپانسر تیم تا المپیک توکیو خواهد بود. این حمایت موجب خواهد شد تا ورزشکاران دغدغه ای برای مصدومیت و مشکلات ناشی از آن نداشته باشند.

تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند که فروردین‌ماه سال آینده برگزار می‌شود، آماده می‌کند. این رقابت‌ها کسب سهمیه قاره‌ای المپیک توکیو نیز به شمار می‌رود.  

برچسب‌ها داود باقری ازبکستان کمیته ملی المپیک استانبول فدراسیون وزنه برداری سهراب مرادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: داود باقری ازبکستان کمیته ملی المپیک داود باقری ازبکستان کمیته ملی المپیک استانبول فدراسیون وزنه برداری سهراب مرادی اخبار کنکور تیم ملی وزنه برداری سلامت ورزشکاران دستورالعمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات ۴ وزن نخست وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، با درخشش وزنه برداران کرمانی همراه شد. در رقابت‌های امروز دختران کرمانی موفق به کسب ۷ نشان طلا شدند ضمن اینکه ۳ مدال طلا نصیب استان فارس شد و ۲ طلا نیز به ایلامی‌ها رسید. نتایج چهار وزن نخست مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران که از ظهر امروز (یکشنبه شانزدهم اردیبهشت) در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزادی اسلامی واحد همدان آغار شده است به شرح زیر است:    دسته ۴۰ کیلوگرم نوجوانان    یکضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۴۴ کیلوگرم   دوضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۵۰ کیلوگرم   مجموع   زهرا پورامین (کرمان)   ۹۴ کیلوگرم    دسته ۴۵ کیلوگرم نوجوانان   یکضرب   هدیه سهراب پور پاریزی (کرمان)   ۳۸ کیلوگرم   حنانه بیژنی (ایلام)   ۳۷ کیلوگرم   پرنیا افشار (خراسان رضوی)   ۳۵ کیلوگرم   دوضرب   حنانه بیژنی (ایلام)

دیگر خبرها

  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند